عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در اعتراضات و حوادث اخیر کشور به هیچ وجه از سلاح جنگی استفاده نکردند، گفت: تاکنون نیروهای مسلح خویشتن‌داری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
نیکزاد گفت: از ما می‌پرسند چرا اینترنت را محدود کردید و ما در پاسخ به آن‌ها می‌گوییم که ما اینترنت را محدود نکردیم بلکه اغتشاشگران اینترنت را محدود کردند. حاکمیت که ابتدا با محدود کردن اینترنت مشکلی نداشت بلکه برخی اغتشاشگر بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزار‌ها باعث شدند که حاکمیت آن‌ها را محدود کند.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و گفت: اخیراً پهپاد‌ها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گسترش فضای مجازی باعث شد که شاهد ادبیاتی در اغتشاشات و حوادث اخیر باشیم که چنین ادبیاتی نه در محیط دانشگاه‌های ما وجود داشته و نه در گذشته ایران. تمام این تغییرات، ناشی از گسترش استفاده از فضای مجازی در بین جوانان است.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
وی افزود: این افراد که تعدادشان بالغ بر ۱۵۰ نفر بود با استفاده از مواد آتش زا قسمت هایی از ساختمان بخشداری، شهرداری، بانک های عامل، جهاد کشاورزی و اداره پست مورموری را به آتش کشیدند.
«عده ای نیز از فرصت استفاده کرده و به سمت شهرداری بوکان هجوم برده و با پرتاب سنگ شیشه های ساختمان شهرداری را شکسته و چند نفر از اغتشاشگران نیز وارد ساختمان شهرداری شده و اقدام به تخریب و سرقت اموال عمومی کردند.»
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
لحظه دستگیری یکی از اراذل اغتشاشگر خیابان پیروزی تهران که با استفاده از سلاح سرد و عربده کشی در مقابل نیروهای امنیتی قصد فرار داشت.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به‌طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می‌کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت‌کننده‌ها را مشخص کرد که در کجای اجتماعات و اغتشاشات حضور دارند از این فناوری استفاده می‌شود.
فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده‌ها هستند.
فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده‌ها هستند.
یکی از اغتشاشگران بالای سرش می آید و تیر خلاص را شلیک می‌کند، اما تیر در اسلحه گیر می کند و مامور یگان ضربت زنده می ماند تا برایمان از جنایتی که در میدان الغدیر در حق پلیس شده است بگوید.
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اغتشاشگران با عنوان داعشی‌های داخلی نام برد و گفت: این افراد نیز همانند داعشی‌ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می‌کنند و اگر به آن‌ها فرصت و میدان دهیم در همه حوزه‌ها با همین رویکرد اقدام خواهند کرد و مانند داعشی‌های سوری و عراقی حتی از خارج نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود نیرو جذب خواهند کرد.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ