کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
حکیم زیاش، هافبک چلسی، در تست‌های پزشکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم ناموفق بوده و نتوانست مجوز نهایی این انتقال را به دست بیاورد.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، در دیدار مقابل موناکو در امیریتس کاپ حضور نخواهد داشت.
طبق گزارش‌ها، گریگور کوبل دروازه‌بان تیم دورتموند نیز به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.
رئال مادرید ملزم به پرداخت مبلغی حدود 34 میلیون یورو تا پیش از تاریخ 30 جولای شده است.
پلیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، را به انتقال منابع باشگاه به حساب‌های شخصی، متهم کرد.
اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز زمینی و طولانی به جنوب لبنان را داشته باشد، آنگاه احتمال فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل سرزمین‌های تاریخی فلسطین بسیار بالا است.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، چاره‌ای جز بازگشت به تمرینات پیش فصل چلسی ندارد.
به نظر می‌رسد کابوس عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه نظامیان صهیونیست هنوز ادامه دارد و صهیونیست‌های ساکن مناطق مرزی با اردن، نسبت به تکرار چنین عملیاتی نگران هستند.
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
کابوس زنان و مردان شرق تهران
منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
موشک قاره‌پیمای دی‌اف - ۲۷ خطری بزرگ برای سیستم دفاع موشکی آمریکا است و به نظر نمی‌رسد که سیستم‌های دفاع موشکی موجود راهکار چندان مناسبی برای مقابله با آن باشند.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، برای بازی با اینتر با معضلی اساسی در خط دفاعی تیمش روبرو است.
به نظر می‌رسد که مصدومیت آندریاس کریستنسن، مدافع بارسلونا، جدی است.
شناورهای تندرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت و مهمترین ابزار دفاعی سپاه برای تأمین امنیت مناطق دریایی، اهمیت استراتژیک و منحصر به فردی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ