اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو عابر که به طرز عجیبی قصد عبور از خیابان را داشتند، به فاصله میلیمتری از مرگ فرار کردند. در این حادثه یک کامیون به دلیل سبقت غیرمجاز به طرز شدیدی آسیب دید.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
تحقیقات جدید محققان دانشگاه اوزاکا، نشان داده است که نوشیدن روزانه دو فنجان قهوه یا بیشتر، ممکن است خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی را در افراد مبتلا به فشار خون شدید دو برابر کند.
الدیلمی می‌گوید وقتی صدام حسین وضعیت روحی رفیقش را آشفته دید علت را جویا شد و وقتی به او خبر داد که عدی شهید شد -صدام حسین بسیار مختصر و با افتخار گفت: «آفرین، مرحبا!».
پلیس سمنان جزئیات تازه‌ای از مرگ زهرا برناکی را تشریج کرد.
بر اساس مطالعه‌ای که در روز ۱۸ مه در سرور پیش‌چاپ arXiv منتشر شده است، به تازگی ستاره شناسان متوجه شده‌اند که ابط‌الجوزا به روشن‌ترین حالت خود حدود دو برابر سریع‌تر از حد معمول یعنی در حدود ۲۰۰ روز رسیده است.
مدیرگروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در خصوص تب شالیزار در مازندران مصاحبه‌ای انجام نداده ام و آماری که در خصوص فوت بر اثر این بیماری به بنده نسبت داده شده، مورد تأیید اینجانب نیست.
تبریز- برخورد خودرو شاهین با تریلی در کیلومتر ۱۵۰ آزادراه زنجان به تبریز دو نفر را به کام مرگ کشاند.
دو راننده دیگر در مسابقات رالی جان باختند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
ضربه به سر با بسیاری از مشکلات سلامتی مزمن مرتبط است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ممکن است خطر مرگ زودهنگام را دو یا حتی سه برابر کند.
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
تنها در فاصله زمانی ۴ ماه یعنی از اردیبهشت تا شهریور ۱۴۰۱ سه پاکبان در شهر‌های مشهد، شاندیز و تهران قربانی مرگ شدند.
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
منابع رسمی آماری در عراق از مرگ دو شهروند عراقی در هر روز در اثر اقدام به خودکشی طی سال ۲۰۲۲ خبر دادند.
دو پسر ۱۴ و ۱۸ ساله که به همراه دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و بی احتیاطی، در خارج از طرح شنا غرق شدند.
مدیر ساختمان به گزارشگران گفته است که این دو نفر در ماه‌های قبل از مرگ‌شان از نگهبانی ساختمان خواسته بودند فیلم‌های امنیت ساختمان را بررسی کند. به گفته مایکل برد، آن‌ها نگران بودند که کسی در غذا‌هایی که به آن‌ها تحویل می‌شده دست می‌برده است. فیلم‌ها هیچ چیزی را نشان ندادند.
رسانه های آمریکایی از مرگ یک نماینده کنگره این کشور به همراه دو دستیار خود طی حادثه تصادف در ایالت ایندیانا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ