رئیس پارلمان عراق ضمن اعلام کناره گیری خود از ریاست پارلمان، گفت که درباره این موضوع با هیچکدام از متحدانش مشورت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.
راجر فدرر درباره تصمیم رافائل نادال اسپانیایی برای کناره‌گیری از رولان گاروس صحبت کرد.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
وزیر دفاع بلاروس تاکید کرد که کشورش در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم مانده و به ارائه انواع کمک های بشردوستانه به این کشور ادامه خواهد داد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
تیم آلفارومئو درباره احتمال وداعش با فرمول یک توضیح داد.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
در حالی که بعد از کناره‌گیری بلیش از حضور و میزبانی مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان، برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای ابهام قرار گرفته بود، به نظر می‌رسد اسپانسر جدیدی در راه است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند
یک منبع آگاه درباره عدم حضور ناطق نوری در جمع اعضای مجمع تشخیص در دوره جدید گفت بنا بر آنچه شنیده ام ناطق دیگر علاقه ای به حضور در این نهاد نداشته است.
این احتمال مطرح است که دولت بایدن صرفا با فرض بازگشت به برجام هنوز امید به اجتناب از رای گیری کنگره دارد. در نتیجه کاخ سفید ممکن است استدلال کند که آن‌ها متن توافق را جهت بررسی تایید کنند درحالیکه دوباره هیچ نیازی به رای گیری کنگره نباشد.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره دلیل کناره گیری تیم والیبال آنها از رقابت های لیگ برتر والیبال توضیح داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به انصراف سید محمد موسوی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران
بنا طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا اینبار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازمی‌گردد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ