فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
با تصمیم کارلو آنچلوتی، امشب آندری لونین از ابتدا برابر آلمریا بازی خواهد کرد و کپا نیمکت‌نشین خواهد بود.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که نظامی آمریکایی پس از مواجهه با اقدامات انضباطی، به کره‌شمالی گریخته است.
آریگو ساکی گفت تیم‌های ایتالیایی سخت دنبال مهاجم نوک هستند، اما یک عامل مهم در موفقیت مهاجم‌ها را نادیده می‌گیرند.
آریگو ساکی گفت تیم‌های ایتالیایی سخت دنبال مهاجم نوک هستند، اما یک عامل مهم در موفقیت مهاجم‌ها را نادیده می‌گیرند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، برای دریافت ویزا و سفر به مکه مکرمه راهی سفارت عربستان شده بود.
این گونه تنها در آرژانتین، بولیوی و پاراگوئه یافت می‌شود و در حال حاضر به دلیل از بین رفتن جنگل‌های خشک استوایی که در آن زندگی می‌کردند، کمیاب شده است
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
مدافع میانی استقلال علت عدم خوشحالی کاپیتان این تیم در دربی را عنوان کرد.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
با گذشت بیش از یکماه از دربی دور برگشت لیگ برتر بالاخره ریکاردو ساپینتو دلیل غیبت ارسلان مطهری در ترکیب تیمش را افشا کرد.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
احمدی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
یک رسانه اسپانیایی فاش کرد بارسلونا در سال 2022 برای خرید ژوائو فلیکس با اتلتیکومادرید به توافق رسیده بود ولی به دلیل فیرپلی مالی نتوانست او را به خدمت بگیرد و فلیکس در نهایت بازیکن چلسی شد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، مدعی شد جرارد پیکه ابتدا قصدی مبنی بر خداحافظی از فوتبال نداشته است.
پیکه درباره دلیل تصمیم‌گیری خود گفت: این تصمیم من دلایل زیادی دارد و بعضی هم تا حدودی دلیل آن را می‌دانند.
محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، بحث کاپیتانی را دلیل واقعی کناره گیری محمد موسوی از تیم ملی عنوان کرد.
در جریان فاجعه تلخ انسانی در اندونزی 127 نفر جان خود را از دست دادند.
به نظر می رسد مشکلات شخصی و روحی نیمار، عامل جدایی او از بارسلونا در سال 2017 بوده است.
توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شد که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.
آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال مدعی شد دلیل درگیری اش با ژوزه مورینیو، ولخرجی های چلسی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ