آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: رسانه‌های دشمن روزانه در حال شایعه سازی از حوادث قم از جمله فلج شدن و نابینا شدن دانش آموزان هستند که برای پیگیری دقیق این حوادث باید از دامن زدن شایعات جلوگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
مدیرعامل استقلال واکنش جالبی به حضور هاشمی نسب در کادرفنی این تیم داشت.
سرمربی پیکان معتقد است از بازی دوستانه با استقلال و پرسپولیس استفاده‌ای که مد نظرش بوده را انجام داده است.
واکنش اینستاگرامی علیرضا بیرانوند به جنجال اخیر بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرد. این حرفها نشان می‌دهد او با مدیران پرسپوليس برای ماندن به توافق مالی نرسیده است
باشگاه تراکتور پس از شکست برابر استقلال اطلاعیه‌ای را خطاب هوادارانش منتشر کرد.
رییس فدراسیون فوتبال از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد و در حاشیه جمله عجیبی را خطاب به حسن یزدانی گفت.
سخنان اخیر رئیسی درباره درباره دادگاه لاهه با واکنش متفاوت علی ضیا، مجری معروف صداوسیما مواجه شد.
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشدند. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند، اما این جعلیات و خبرسازی‌ها عمر کوتاهی خواهد داشت.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
نماینده مردم خلخال در مجلس خطاب به محقق داماد گفت: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید. نمایندگان اجازه نمی دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
رئیس جمهور تونس در واکنش به اعتراضات و اعتصابات در کشورش گفت که کشور باید پاکسازی شود.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
سیاوش یزدانی خطاب به افراد معترض در اطراف محل تمرین استقلال گفت که هوادار بعد از یک باخت، انتقاد نمی کند.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: انتقام این خون‌های پاک علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته می‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به محمود صادقی نوشت: خوب است مجلس برای نمایندگان، کلاس آموزش روداری بگذارد و از تجارب شما به عنوان استاد تمام استفاده کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ