سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از بازیکنانی که در فهرست جام ملت‌ها قرار گرفتند، دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان تا این لحظه لیست بودجه خود در فصل جدید را به سازمان لیگ تحویل نداده است.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
سرمربی تیم ملی ایران روایت جالبی از اتفاقات سال ۲۰۰۶ دارد.
سرمربی تیم فولاد می‌گوید از باشگاه درخواست کرده که تمام بازیکنان این تیم برای فصل آینده حفظ شوند.
کاپیتان امروز پرسپولیس در مورد جنجالهای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی سکوت کرد.
سرمربی اسپانیایی نساجی در اولین مصاحبه خود در ایران، قاطعانه و محکم درباره تیم جدیدش صحبت کرد.
سرمربی سابق روسیه معتقد است این تیم مقابل ایران خیلی جنگجویانه بازی نکرده است.
رامین رضاییان همچنان جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی ایران را حفظ کرده است.
علی سوادکوهی کشتی گیر تیم ملی از بردن جردن باروز می گوید.
ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای هدایت تیم ملی آمریکا گفت که این شایعات را فقط در رسانه‌ها می شنود و در عمل هیچکس با او تماس نگرفته است.
شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خواسته او از مدیرعامل باشگاه چیست؟ گفت: صحبت‌های داخلی بین من و مدیرعامل و تیم است. خواسته ما فقط بردن است.
کاپیتان مس رفسنجان می‌گوید یکسری اشتباهات داوری فقط برای تیم آن‌ها رخ می‌دهد.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد برای مدتی طولانی در این تیم بماند اما سرنوشتش فقط به خودش بستگی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش هفته قبل و در مصاف با تراکتور تبریز باید بهتر عمل می‌کرد.
بازیکن ایرانی فاینورد می گوید که از حضور در این تیم خوشحال است و به چیزی جز این فکر نمی کند.
هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در جام جهانی فقط در بازی دوم خود مقابل ولز به تیمی که من داشتم نزدیک شد.
ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکام انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ