معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان هرگونه شایعه و دروغ پراکنی در خصوص وقوع انفجار و ایجاد شرایط ناامن در استان همدان را رد کرد و گفت: امنیت کامل در همه نقاط استان برقرار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
واردات تمام خودروها در گام اول نیاز به مجوز ثبت سفارش وزارت صمت، اخذ گواهی از استاندارد و محیط زیست دارد همچنین باید منشاء ارز واردات خودرو به تایید بانک مرکزی برسد.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که این باشگاه تمامی ابعاد و جزئیات زندگی ارلینگ هالند را زیر نظر دارد تا او همیشه در اوج باشد.
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به جز پایه‌های ورودی- از روز ۲۷ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.
محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، گفت: با گزارش‌های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
سرمربی تیم پورتو هدف تیمش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اینتر را کسب جواز صعود به یک چهارم نهایی دانست.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
تا پایان روز سه شنبه ۲۹ آذرماه بیش از ۷۰ میلیون ورقه اوراق سکه معادل ۷۰ هزار سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار گواهی ارزی توسط متقاضیان خریداری شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
نهاوندیان درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که ۱۸ هزار تومان است، پرداخت کنند.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
با هماهنگی و نظارت دامپزشکی، مرغ‌های زنده و سالم در واحدهای گرفتار سیلاب، تفکیک و به کشتارگاه ارسال می شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ