امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود.
آنگونه که خبرنگاران مطرح دنیای نقل و انتقالات خبر می دهند، ادوارد مندی فصل بعد برای الاهلی عربستان به میدان می رود.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، دلار مرکز مبادله گران شد، پیش بینی بورس | فردا شاخص مثبت است یا منفی؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا| آغاز بازارگردانی دو نماد از فردا، زمان واریز سود سهامداران ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران وبملت و وبصادر بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
عربستان سعودی می‌خواهد برای اغوای لیونل مسی پیشنهاد دستمزدی برابر با کریستیانو رونالدو به او بدهد و کاپیتان آرژانتین را هم به لیگ داخلی خود بکشاند.
رئیس سازمان سنجش گفت: در حال حاضر دو مرکز برگزاری آزمون به صورت الکترونیک برای آزمون آیلتس فعال هستند که این دو مرکز کار خود را ادامه می‌دهند. مراکزی که آزمون آیلتس را به صورت کاغذی برگزار می‌کنند بعد از ماه مبارک رمضان احیا می‌شوند.
وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت سلامتی وزیر ورزش توضیح داد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7X، جدیدترین محصول ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال ساراگوسا از علاقه این تیم به یورگن لوکادیا خبر دادند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان یمنی در حمله ارتش عربستان خبر دادند.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
حاشیه‌های جام‌جهانی قطر تمام نشدنی‌ است و جدیدترین خبری که واکنش‌های بسیاری به همراه داشت خبر منع فروش مشروبات الکلی در استادیوم‌ها بوده است.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
سفیر آمریکا در منامه از خرید جنگنده های اف ۱۶ از سوی بحرین خبر داد؛ اما به شمار آنها اشاره‌ای نکرد.
منابع عراقی از عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین علیه بقایای داعشی خبر دادند.
امروز مطالبی همچون با بهترین‌های بورس امروز آشنا شوید!، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۱۷ آبان ماه | این رکورد در بورس ۱۴۰۱ شکسته شد، بازار سکه تحت تاثیر دلار ۳۶ هزار تومانی، قیمت دلار آزاد در کانال ۳۶ هزار تومان قد کشید/ از بازار توافقی چه خبر؟، مجمع پالایشی یکم و دارایکم ۱۴۰۱ کی برگزار می‌شود؟، جزییات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
مصدومیت شیخ دیاباته شاید قابل انتظارترین اتفاق در مورد این مهاجم مالیایی بود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ