مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: جدی‌ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
سخنگوی وزارت کشور عراق در موضع گیری جدید خود درباره اربعین گفت: درباره ایران باید بگوییم که هر فردی که گذرنامه نداشته باشد، سند ویژه ای خواهد داشت که مجوز ورود به خاک عراق محسوب می‌شود.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
نخست وزیر عراق امروز با سفیر روسیه در بغداد دیدار کرد که در جریان این دیدار به نقش محوری بغداد در نزدیک کردن دیدگاه کشورهای منطقه به یکدیگر اشاره شد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین‌المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
منابع عراقی از جدیدترین اقدامات مقامات نظامی این کشور در کرکوک خبر دادند.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق بر حفظ روابط با کشورهای عربی و کشورهای منطقه تاکید کرد.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان عراق انتخاب شد.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین علیه بقایای داعشی خبر دادند.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه در دیدار سفیر آلمان در بغداد با او به موضع گیری درباره اردوگاه الهول پرداخت.
رهبر جریان صدر دو روز پس از انتخاب رئیس جمهور و مکلف شدن السودانی برای تشکیل کابینه به این تحولات واکنش نشان داد.
نشست وزرای خارجه گروه تماس عربی درخصوص بحران روسیه و اوکراین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.
وزیر خارجه عراق در جدیدترین موضع گیری درباره کویت با بیان اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور حساس، مهم و مبتنی بر احترام متقابل است، بر لزوم ایجاد روابط اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.
فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق به دلیل ناتوانی دستگاه قضایی این کشور در انحلال پارلمان عراق اشاره کرد.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
بر اساس جدیدترین نرخ‌ها از بازار توافقی ارز، قیمت هر اسکناس دلار و یورو به دلیل نرخ برابری جهانی، تقریبا یکسان شده است. این در حالی است که یورو این روزها، با کاهش همراه بوده است.
رئیس ائتلاف فتح عراق با نماینده سازمان ملل در این کشور درباره جدیدترین تحولات سیاسی بغداد رایزنی کرد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ