معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اکنون برخی افراد در فضای مجازی در خصوص پرونده های اخیر و حکم محاربه مطالبی را مطرح می کنند اما قضات مکلف هستند بر اساس قوانین عمل کنند و قوانین فعلی انتخاب نوع مجازات محاربه را برعهده قاضی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با شیوع سویه جدید کرونا در آمریکا، میزان بستری شدن در بیمارستان‌های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا نیز افزایش پیدا کرده است.
چند ماه پیش، لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تهیه و در قالب ۹ ماده به دولت ارائه شد. در دولت با بحث و بررسی پیرامون این لایحه، تبصره‌ها و موادی به آن افزوده شد و دولت این لایحه را با حدود ۱۴ ماده مجلس ارائه کرد. در مجلس هم این لایحه به ۷۰ ماده افزایش یافت.
چند ماه پیش لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تهیه شد و در قالب 9 ماده به دولت ارائه گردید.در دولت با بحث و بررسی پیرامون این لایحه تبصره ها و موادی به آن افزوده شد و دولت این لایحه را با حدود 14 ماده مجلس ارائه کرد.در مجلس هم این لایحه به ۷۰ ماده افزایش یافت.
انواع مختلفی از پنیر وجود دارد که طیف لذت بخشی از طعم‌ها و بافت‌ها و حقایق تغذیه‌ای را ارائه می‌دهد. هر نوع پنیر ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. وقتی نوبت به انتخاب سالم‌ترین پنیر می‌رسد، به نیاز‌های غذایی خاص و ترجیحات طعم و بافت بستگی دارد.
محمد نوازی، مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص صبحانه و تغذیه سالم به گفتگو پرداخت.
از یک طرف بانک احساسات ما می‌تواند نامحدود باشد و از طرف دیگر، می‌تواند با کلمات احساساتی که به آن‌ها دسترسی داریم محدود شود. با توجه به تجربه‌های خود، به این فکر کنید که وقتی می‌خواهید احساس خود را بیان کنید، اما نمی‌توانید یک کلمه مناسب پیدا کنید، چقدر می‌تواند ناامید کننده باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
تیروئید غده‌ای کوچک در گردن ما است که نقش بسیار مهمی در کنترل عملکرد بدن دارد و اختلال در عملکرد آن می‌تواند سیستم بدن را نیز دچار اختلال کند.
پیاز منبع عالی ویتامین C است که بیشتر به دلیل نقشش در سلامت سیستم ایمنی شناخته شده است. اما در بهبود زخم و تولید کلاژن نیز نقش دارد که پوست و مفاصل را سالم نگه می‌دارد. به علاوه، پیاز حاوی فیبر پری بیوتیک است که میکروب‌های سالم روده را تغذیه می‌کند و به سلامت کلی گوارش کمک می‌کند.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
این محقق طب سنتی با بیان اینکه گوشت گوسفند و بزغاله از دیدگاه طب سنتی بهترین نوع گوشت است، یادآور شد: در طب سنتی توصیه به مصرف گوشت مرغ و خروس نیز وجود دارد، اما نکته مهم این است که کیفیت گوشت مرغ باید درنظر گرفته شود یعنی مصرف مرغ‌هایی که به صورت صنعتی پرورش پیدا می‌کنند مزایای زیادی ندارند و بنابراین توصیه نمی‌شود جایگزین گوشت گوسفند یا بزغاله شود، اما گوشت مرغی که به صورت طبیعی پرورش یافته فواید بسیاری دارد.
کسانی که از زیورآلات فانتزی و بامزه استفاده می‌کنند، کودک درون آن‌ها هنوز زنده است. آن‌ها خونگرم و معاشرتی هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. این افراد همیشه آماده‌ی کمک به دیگران اند و داشتن روابط صمیمانه برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تاکنون ۱۴۷۰ نوع مواد مخدر در جهان معرفی شده است و بر اساس گزارش‌های بین المللی مصرف مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته است.
محققان شکل جدیدی از سیلیکون با ویژگی های جدید کشف کرده اند که کاربردهای مهمی در رایانه های کوانتومی و دستگاه هایی دارند که طبق حرکت الکترون ها کار می کنند.
تیم تحقیقاتی دانشگاه Qian'an چین خاطرنشان کرده است که مصرف قهوه بدون کافئین بر بیماران مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و دیابت تأثیری ندارد.
گروهی از فیزیک اخترشناسان بین المللی تصمیم گرفتند درباره سرچشمه های انفجار اشعه های گاما تحقیق کنند و در این بین با نوع جدیدی از مرگ ستاره روبرو شدند که تاکنون فقط فرضیه آن ارائه شده بود.
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.
رشد فکری بشری حکم می‌کند که اختلافات از راه‌های مسالمت‌آمیز حل شود. مطمئن باشید ملت ایران از صمیم قلب آرزوی تحقق این آرزو‌ها را دارد. برای ما ایرانی‌ها مهم است که هر نوع اقدامی که مداخله در امور ملی ما تلقی می‌شود متوقف شود و متاسفانه این در مورد کشور ما نسبت به سایر ملل شدیدتر است. به این دلیل که ما ملت‌های شرق، برای سال‌های متمادی، طعم تلخ استعمار و سازمان‌هایی که برای تحقق آن به وجود آمده‌اند را تجربه کرده‌اند.
گرچه ما اغلب به چربی به چشم چیزی ناخوشایند نگاه می‌کنیم، اما نقش بسیار مهمی در بدن ما دارد.
رئیس کمیته نظارت شورا گفت: در وضعیتی که در‌حال‌حاضر ما در تهران مشاهده می‌کنیم با حکمی که داده شده قرار است ۵۰ اصله درخت اعدام شود، توصیه می‌کنم که مدیران شهری، اعضای شورا، رسانه‌ها و سایر مسئولان مربوطه پای کار بیایند. ما حتی حاضریم یک زنجیره انسانی به دور این بوستان تشکیل دهیم و اجازه ندهیم ۵۰ اصله درخت در منطقه‌ای که در محاصره برج‌‎ها و ساختمان‌های بلندمرتبه‌ای است که قبلا درمورد این نوع معماری وحشی در شهر تهران تذکر دادیم، قطع شود.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشست تخصصی درباره مشکلاتی که در پایگاه‌ها مواجه هستند سخنرانی کردند. نگاهی مخرب توسعه‌ای یکی از این محورها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ