مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی ساواته برگزار شد و در پایان یک ایرانی به عنوان دبیرکل این فدراسیون بین‌المللی انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
هافبک ایرانی الشمال با نظر مربی ایرانی تیمش مقابل العربی به میدان می‌رود.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول برگزاری بازی‌های تورنمنت کافا انتخاب شده است.
دبیرکلی یک ایرانی در فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی
یک ایرانی موفق به کسب کرسی دبیرکلی فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی شد.
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای گفت: ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای می‌تواند با پیشنهادات و تجربیات خود به عنوان یک عضو اثرگذار در عرصه علم و فناوری نقش آفرین شود.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
فدراسیون بین‌المللی از سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران تقدیر و از کاندیداتوری دبیرکل ایرانی حمایت کرد
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود گفت که سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را که یک کشته نیز بر جای گذاشته است، محکوم می‌کند.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
داوود پرهیزکاری دبیرکل فدراسیون فوتبال از شرایط تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
الحجرف با اشاره به حمایت شورای همکاری از گفت‌وگو برای رسیدن به ثبات، تاکید کرد: «کشورهای عضو شورای همکاری خلیج [فارس] می‌خواهند که ایران یک شریک مسئول در این منطقه باشد».
اصفهان- معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌
استعفای یک ایرانی از دبیرکلی کنفدراسیون آسیایی
به ادعای اسکای نیوز، یک منبع امنیتی به این شبکه گفته «این نگرانی وجود دارد که ایران به دنبال مهندسی معکوس تسلیحاتی غربی دریافتی از روسیه باشد».
دبیرکل فدراسیون والیبال می‌گوید میزبانی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا یک رویداد مهم برای ایران است
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر معنای دقیق حزب مدنظر باشد مشخصا باز هم در ایران تعداد قابل توجهی حزب وجود دارد البته برخی تعدادشان محدود است و در یک فولکس‌واگن جا می‌گیرند اما برخی نیز گسترده‌اند.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: ما برای رسیدن به یک توافق قوی و پایدار جدی هستیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: مردم از نمایندگان انتظار ندارند که سطحی‌نگر باشند. اگر وزیری کفایت لازم برای ادامه کار در یک وزارتخانه را نداشته باشد حق نمایندگان است که او را استیضاح کنند. البته اگر نمایندگان مجلس متاثر از تصمیم‌گیری‌های درست، دست به انتخاب صحیح بزنند دیگر کار به استیضاح نمی‌کشد تا هزینه‌ای بر کشور تحمیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ