معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول برگزاری بازی‌های تورنمنت کافا انتخاب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر محمد زارعی» را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی دلایل عدم مشارکت جهاد اسلامی را  در نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره تشریح کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نایب رئیس شورای حاکمیتی سودان بر لزوم تلاش‌های بین‌المللی جهت پایان دادن به بحران سودان تأکید کرد.
معاون دبیرکل وزارت امورخارجه ایرلند با معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون بشر دوستانه دبیر کل سازمان ملل
معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: برای درگیری طولانی در اوکراین آمادگی داشته باشید.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.
معاون دبیر کل اتحادیه عرب به موضع گیری درباره تحولات یمن، سوریه و لبنان پرداخت.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور منصوب شد.
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
وزیر امور خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه، روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند.
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند با «امیرعبداللهیان» دیدار و در خصوص مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال از سوی دبیر کل فدراسیون موجب ناراحتی علیرضا امامی‌فر مدیر این مرکز شده است.
داوود پرهیزکاری به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
رئیس حزب سوسیالیت ترقی لبنان با معاون سیاسی دبیر کل جنبش حزب الله، دیدار و گفتگو کرد.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ