ادویه‌های تند اگرچه برای رفع احتقان بینی در هنگام سرماخوردگی مفیدند، اما اگر مبتلا به آنفولانزا هستید و از معده درد نیز رنج می‌برید، به هیچ وجه غذایتان را تند نکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در هندوانه، مانند لیکوپن و کوکوربیتاسین E که برای مبارزه با بیماری‌ها مفیدند، می‌توانند از شما در برابر بیماری‌هایی مانند سرطان یا دیابت محافظت کنند. رنگ قرمز هندوانه را هم لیکوپن به آن می‌دهد.
پردراگ میاتوویچ، یکی از اسطوره‌های رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که فصل آینده برای سفیدپوشان حکم دوران گذار را دارد و رئال باید این دوره را با احتیاط کامل پشت سر بگذارد.
تحقیقات در مورد مزایای احتمالی درمان با آب سرد در فضای بسته یا با شنا در فضای باز هنوز در مراحل اولیه است، اما به وضوح می‌دانیم که فرو رفتن در آب سرد ممکن است اثرات احتمالی مضری بر بدن انسان داشته باشد.
مصرف مکمل آهن بعد از ۵۰ سالگی، به بافت‌های بدن آسیب می‌زند و منجر به بروز بیماری قلبی، دیابت و بدتر شدن هموکروماتوز می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به لغزنده بودن سطح معابر پایتخت از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۲۵ هزار مواد اولیه محترقه خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان امنیت و سلامت مردم برخورد می‌شود.
والیبال یک بار دیگر نشان داد که لایق نگاه حمایتی بیشتر و بهتری است.
تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از والدین و دانش‌آموزان می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و احتیاط لازم را داشته باشند.
ژاوی قصد ندارد تا زمان بهبودی کامل روبرت لواندوفسکی از او استفاده کند و حداکثر احتیاط در مورد او لحاظ خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
با افزایش تردد در جاده ها رانندگان باید احتیاط بیشتری برای سفر داشته باشند.
شاید اگر در مورد سلامتی خود از هوش مصنوعی سوال کنید، بهتر از مراجعه به سایت‌های مربوط به اطلاعات دارو و درمان باشد، اما باید احتیاط کنید.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
افرادی که دچار بیماری‌هایی مثل زخم معده، ریفلاکس، بیماری‌های کلیوی یا قلبی و فشار خون هستند، بهتر است از ترشی و شور به میزان کمتری استفاده کنند، اما سایر افراد که بیماری خاصی ندارند می‌توانند از این ماده غذایی در کنار غذا به میزان کم استفاده کنند.
سرگئی لاوروف گفت: آمریکا هنگامی که درخصوص درگیری هسته‌ای احتمالی اظهارنظر می‌کنند، باید نهایت احتیاط را به‌ خرج دهند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند.
کارشناس مسائل آمریکا گفت: اسراییل به دنبال تقویت موضع آیپک علیه ایران و همچنین تقویت و خط‌دهی به کنگره آمریکا علیه دولت بایدن و مذاکرات فعلی است.
لیگ امسال تا به الان ۲۴ بازیکن خارجی اسم‌و‌رسم‌دار هم دارد؛ البته تعدادی از آن‌ها کاملا شناخته‌شده هستند و تعدادی دیگر هم بعد از مدت‌ها فعالیت در لیگ ایران، مورد توجه تیم‌ها و مربیان داخلی قرار گرفته‌اند
ورود به اتاق عمل با آرایش و لاک ممنوع!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ