«آرتم زیوبا» مهاجم سابق تیم ملی فوتبال روسیه گفت: اگر برای بازی تدارکاتی با ایران به تیم ملی دعوت بشوم با کمال میل به تهران می‌روم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
باشگاه مس شهربابک به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت تیمش برای چالش بزرگ آماده است و به حمایت هواداران در آلیانز آرنا نیاز دارد.
اختلاف امتیازی 5 با جدی‌ترین مدعی سقوط شاید حاشیه امنیت مناسبی برای مس کرمان محسوب شود، اما این تیم طی هفته‌های باقیمانده جدال‌های سختی پیش رو خواهد داشت.
شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به حساس‌ترین روز‌های خود در لیگ بیست‌ودوم رسیده‌اند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان مجبور شد دو تعویض خود را به اجبار و در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپوليس انجام دهد تا با چالش بزرگی تا پایان بازی مواجه شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.
توماس توخل، سرمربی سابق تیم‌های چلسی و پاریس سن ژرمن به تیم‌های بزرگ لالیگا لینک شده است.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
لیونل مسی با کیلیان امباپه؟ یکی یکشنه شب نام خود در دل تاریخ ثبت خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ایران در بازی با امریکا با چالش بزرگی به نام انتخاب دروازه‌بان روبرو خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی ژاپن اعلام کرد که شاگردانش از چالش بزرگی که پیش روی آنهاست استقبال کرده و اعتماد به نفس بالایی دارند.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: عدم استفاده از حامد حدادی، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی، استراتژی مناسبی بود که از سوی کارد فنی اتخاذ شد.
سرمربی جدید امید وحدت مشهد با چالشی بزرگ در همین ابتدای لیگ مواجه شده است.
مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا برای فسخ قررداد با او به توافق برسند، اما وی حاضر به انجام این کار نشد تا چالش بزرگی را برای آبی‌پوشان به وجود آورد.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ