آزمون در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی نتوانست بازی خود را مقابل ولز، در برابر آمریکا تکرار کند؟ گفت: به نظر من بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و بدن‌ها جواب نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد کارلوس کی‌روش را در سمت خود نگه می‌دارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
سردار آزمون به تمرینات گروهی تیم ملی اضافه شد و مشکلی برای همراهی ایران مقابل انگلیس ندارد.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید شایعات درباره سردار آزمون صحت ندارد.
طبق اعلام نشریه کیکر آلمان، سردار آزمون با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی، آماده بازی برای بایر لورکوزن است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم ملی و تیم لورکوزن شود.
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.
سردار نه تنها به جام جهانی می‌رسد بلکه وی از روز ۱۵ آبان می‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند
سردار آزمون مصدوم شده و کی‌روش نگران اوست، اما به دلیل امکانات پزشکی خوبی که در آلمان و باشگاه لورکوزن وجود دارد اصراری روی بازگشت سردار به ایران ندارد
خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
مهاجم سرشناس تیم ملی قبلا پیش بینی کرده بود، هر مربی جای اسکوچیچ بیاید نمی‌تواند موفق شود.
تصویری جالب از برخورد گرم سردار با کی‌روش هنگام اضافه شدن به اردوی تیم ملی
یک توصیه مهم برای مبتلایان به آبله میمونی
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ