در مسابقات فوتبال اتریش یک گل به خودی عجیب و کم سابقه خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
گل دوم استقلال به نساجی (گل به خودی ابراهیمی) - دقیقه 34
پرسپولیس دومین گل خود به نساجی را هم در نیمه اول به ثمر رساند تا کارش برای قهرمانی راحت‌تر شود.
(ویدئو) گل به خودی عجیب شجاع خلیل زاده برابر القطر
(ویدئو) گل به خودی شجاع خلیل زاده برابر القطر
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
(ویدئو) گل به ‌خودی عجیب تراکتور برابر مس رفسنجان
ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.
دانیال اسماعیلی‌فر پس از دیدار با سپاهان، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.
وینگر راست پرسپولیس در جبران گل به خودی مقابل سپاهان ناکام ماند.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
ستاره ایران توانست با گل خود مقابل ویزلا، عنوان بهترین گل هفته نوزدهم لیگ پرتغال را بدست آورد.
گل اول استقلال به ملوان (گل به خودی پدرام قاضی پور) در دقیقه 36
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
شیخ دیاباته نخستین گل خود با لباس پرسپولیس را به ثمر رساند.
سرانجام عملکرد خوب حسینی در بسته نگه داشتن دروازه ایران با اشتباه پورعلی‌گنجی از دست رفت و ایران گل نخست را در بازی با سنگال دریافت کرد.
پیمان بابایی ستاره جدید استقلال موفق شد در همان ابتدای بازی با جا گذاشتن علیرضا حقیقی اولین گل خود را برای استقلال در لیگ برتر به ثمر برساند.
بازیکن اتلتیکو آمازونس بعد از این که دروازه‌بان توپ را به او پاس داد، در حالی که تحت فشار قرار نداشت با یک ضربه از فراز دستان دروازه‌بان توپ را در دروازه خودی جای داد.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یونایتد به گل رسید. دیوگو دالوت از راست سانتر بسیار خوبی انجام داد و در درون محوطه جریمه برونو فرناندز با یک ضربه عالی توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد تا یونایتد ۰-۱ پیش بیفتد.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ