انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع اماراتی اعلام کردند که دور پنجم انتخابات مجلس ملی این کشور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
درحالیکه انتخابات پارلمانی یونان که از صبح امروز آغاز شد، مراحل ابتدایی شمارش آراء را سپری می‌کند، نتایج اولیه از پیشتازی حزب راست‌گرای حاکم حکایت دارد.
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
منابع کویتی از مشخص شدن موعد برگزاری انتخابات مجلس امت این کشور خبر دادند.
دور دوم انتخابات تونس از صبح امروز در شرایطی آغاز شده که عدم وجود تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها، فضای رقابتی از این انتخابات را دور کرده است.
نخست وزیر یونان اعلام کرد که دولت در حال بررسی برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آرویل است.
جنبش النهضه تونس در واکنش به استقبال ضعیف مردم این کشور از انتخابات پارلمانی اعلام کرد که این انتخابات هیچگونه مشروعیتی ندارد و به منزله سلب اعتماد از «قیس سعید» است.
نخستین انتخابات پارلمانی تونس بر اساس قانون اساسی جدید، در میان تحریم گسترده احزاب سیاسی این کشور، از صبح امروز شنبه آغاز شد.
فعال سیاسی و حقوقی بحرینی تاکید کرد که انتخابات پارلمانی اخیر این کشور بدترین انتخابات در تاریخ این کشور است و نتیجه آن یک پارلمان صوری است.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.
انتشار تصاویری از مراکز اخذ رای در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
انتخابات اخیر کویت از نظر تغییر ترکیب مجلس و ورود گروه‌های حاشیه‌ای به پارلمان، مجلسی منحصر به فرد در نوع خود است.
احزاب مخالف بحرینی تاکید کردند که انتخابات پارلمانی و شهرداری در بحرین یک روند ساختگی و فاقد مشروعیت است.
براساس نتایج اولیه انتخابات در ایتالیا، جناح راست‌گرایان در این کشور به رهبری حزب «برادران ایتالیا» و جورجیا ملونی اکثریت پارلمانی این کشور را به دست آورده‌اند تا بدین ترتیب راست‌گراترین دولت این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم شکل بگیرد.
با پایان رای گیری انتخابات پارلمانی ایتالیا، نظرسنجی ها از پیشتازی راست افراطی در این انتخابات حکایت دارد.
مردم ایتالیا فردا برای شرکت در انتخابات سراسری این کشور پای صندوق‌ های رأی می‌روند.
آژانس حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک خواسته تا فعالیت هایش پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در روز یکشنبه هفته آینده را شفاف سازی کند.
۵ حزب تونسی با تشکیل ائتلاف جدید با عنوان «دفاع از آزادی» اعلام کردند که در انتخابات پارلمانی آینده این کشور شرکت نخواهند کرد.
انتخابات پارلمانی سوئد امروز با رقابتی نزدیک میان سوسیال دموکرات‌ ها و راست‌گرایان افراطی در این کشور درحال برگزاری است؛ انتخاباتی که سرنوشت دولت آتی استکهلم را رقم خواهد زد.
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که انتخابات پارلمانی آینده در این کشور در روز ۲۹ سپتامبر آینده برگزار خواهد شد.
منابع کویتی به موعد برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور اشاره کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ