با پایان رای گیری انتخابات پارلمانی ایتالیا، نظرسنجی ها از پیشتازی راست افراطی در این انتخابات حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز بلامنازع در میان نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود.
دونالد ترامپ در یک نظرسنجی توانست ۵۲ درصد آرای جمهوری‌خواهان را به دست آورد.
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
در شرایطی که اکثر نظرسنجی‌ها از پیشتازی ناچیز کمال قلیچداراوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه که مورد حمایت ائتلاف شش حزبی است و کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به دور دوم حکایت دارند، دو مرکز نظرسنجی از احتمال پیروزی اردوغان در انتخابات با اختلاف اندک خبر داده‌اند.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
آمار شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت آب و برق در اسفند سال سال گذشته ۷۰۰ شرکت بود که در اسفندماه امسال از ۱۰۰۰ شرکت فراتر رفت.
ماکس فرستاپن در جدول رده‌بندی فرمول یک 2023 پس از برگزاری دو گرندپری در بحرین و عربستان پیشتاز است.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۵ کشور جهان در تدوین و تصویب استانداردهای بین‌المللی فناوری نانو پیشتازی می‌کنند که ایران یکی از این کشورها است.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از پیشتازی وزارت نفت در استفاده از محصولات تولید داخل خبر داد.
مرحله دوازدهم رالی داکار در عربستان برگزار شد که در بخش موتور، توبی پرایس از تیم KTM همچنان صدرنشین است.
ناصر العطیه، راننده مشهور قطری دور ششم مسابقات رالی داکار را هم جلوتر از سایرین به پایان رساند.
شاگردان پاکو خمس در لحظات پایانی نیمه اول دروازه پیکان را باز کردند.
عبدالامیر یاقوتی متوسط رشد مصرف برق خانگی را بین ۵ تا ۶.۵ درصد عنوان کرد و گفت: مقایسه انرژی فروخته شده ۶ ماه نخست امسال با سال گذشته نشان می‌دهد رشد مصرف این بخش به طور متوسط کاهش یافته است
فرار از میانه زمین و ضربه بغل پای زمینی حرکتی بود که هافبک با تجربه انگلیس برای باز کردن دروازه سنگال انجام داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به احتمال پیروزی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
رسانه های صهیونیست بر اساس نتایج اولیه، از پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست این رژیم خبر دادند.
ائتلاف سیاسی حاکم در سوئد با اختلاف اندکی در انتخابات پارلمانی سوئد پیشتاز است.
طبق نظرسنجی به عمل آمده از اعضای حزب محافظه کار انگلیس، «لیز تراس» با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی پست نخست وزیری انگلیس پیش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ