منچستریونایتد برای خرید آندره اونا پروژه هیجان انگیز و موفقی را سپری کرد که دیلی میل جزئیات آن را فاش کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
بعد از خداحافظی رسمی داوید دخیا با منچستریونایتد، سرمربی شیاطین سرخ، اریک تن‌هاخ، پیامی منتشر و از او به خاطر خدماتش به این باشگاه قدردانی کرد.
سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش پیش از مسابقه با برایتون روی ضربات پنالتی کار کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس می‌گوید این را قبول دارد که شیاطین سرخ در این فصل با مشکل ذهنی مواجه هستند.
خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی زیر 20 آرژانتین، برای مذاکره با یونایتد جهت استفاده از الخاندرو گارناچو به منچستر سفر کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، که تیمش دیشب در اولدترافورد به شکلی درماتیک منچستریونایتد را متوقف کرد می‌گوید شیاطین سرخ از سویا ترسیده بودند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران منتشر کرد و به آنها گفت این تازه شروع ماجراست و یونایتد در این نقطه متوقف نخواهد شد.
پیش از بازی امشب لایپزیش و سیتی از مدیرورزشی سابق باشگاه آلمانی تقدیر به عمل آمد.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به ستایش از تیم انگلیسی و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت و گفت بارسا می‌خواهد خودش را ثابت کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید منچستریونایتد و نیوکسل شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با لیدز تاکید کرد که نسبت به بازی قبلی مقابل این تیم تغییراتی خواهد داشت.
دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید سر الکس فرگوسن از او خواسته بود منصوب شدنش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ را مخفی نگه دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، از انتقال احتمالی آنتونی به منچستریونایتد خیلی ناراحت است.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.
درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ به منچستریونایتد مطرح است سرمربی او در تیم ملی آمریکا می‌گوید پولیشیچ برای بدست آوردن جایگاه فیکس در چلسی خواهد جنگید.
جوئل گلیزر، رئیس مشترک منچستریونایتد، با وجود تمایل کریستیانو رونالدو برای ترک باشگاه و رضایت اریک تن هاخ، با این خواسته مخالف است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به طرح تحول کیفیت که از محصول تارا آغاز شده، گفت: با اجرای این طرح خودمان را در معرض قضاوت مشتریان قرار داده ایم و برای دست‌یابی به اهداف کیفیت آماده پاسخ‌گویی به مطالبات آنان هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ