رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان از سوختگی ۶۰ درصدی مامور توزیع برق انزلی در حین انجام کار خبر داد و گفت: خطای انسانی علت این حادثه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
پنتاگون اعلام کرد که ارزش تسلیحات ارسالی به اوکراین در دو سال اخیر، به اندازه بیش از ۶ میلیارد دلار اشتباه برآورد شده اما این خطای محاسباتی به نفع کی‌یف است.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آن‌ها برای سلامت خطری ندارد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کرم‌های داخل گیلاس سمی نیستند و نمی‌توانند در بدن انسان زنده بمانند، بنابراین مصرف تصادفی آنها برای سلامت خطری ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید، اذعان پنتاگون به «خطای فاحش حسابرسی» در تخصیص‌ کمک نظامی آمریکا به اوکراین را توجیه کرد!
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
لوک شاو در آخرین دقیقه از وقت های اضافه بازی با برایتون هندی مرتکب شد که به تنها گل بازی منجر شد تا شاگردان تن‌هاخ با شکست راهی منچستر شوند.
وقتی به حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می‌کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن ۵۴ ساله در تایلند با یک مار پیتون ۷ متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.
آیت الله مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این‌که اسلام می‌گوید زن حجاب داشته باشد، شخصیت زن با شخصیت مرد فرق نمی‌کند. اسلام می‌گوید شخصیت زن باید حفظ شود. زن خدای نکرده لاابالی، پیش پاافتاده یا خراب نیست، بلکه زن فهیم است و باید متعلق به یک نفر باشد. زن در خانه و با محرم‌های خود هر گونه می‌تواند باشد، اما در خیابان انواع و اقسام انسان وجود دارد.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
محمود علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه متهم ردیف اول‌ پرونده هواپیمای اوکراینی اپراتور است‌، گفت: به‌رغم تاکید مکرر مقامات که می‌گویند تنها دچار خطای انسانی شده، سه سال است که در بازداشت به سر می‌برد.
نماینده آبادان عنوان کرد: آمار‌هایی که توسط رئیس دولت طی دو جلسه در صحن مجلس ارائه شد، بعضاً خطا و غیرواقعی بوده است؛ ما شخص آقای رئیسی را انسانی صادق و وارسته می‌دانیم، بنابراین این آمار‌های غیرواقعی ناشی از آماری است که اطرافیان و دولتمردان به رئیس جمهوری ارائه می‌دهند.
ویدیو هولناک از سقوط مرگبار یک زن با پاره شدن طناب بانجی جامپینگ را ببینید.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: در روز جاری کارشناسان مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه قصد ارزیابی صحت عملکرد سامانه سرویس هشدار سریع برای اطلاع رسانی بلایای طبیعی از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص را داشتند که متاسفانه بدلیل خطای انسانی هشدار مذکور برای قریب به دو درصد از هموطنان عزیزمان نیز ارسال شده است.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
برخی از چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه، در تحلیل وقایع اخیر کشور حاضران در ناآرامی‌ها و خواسته‌های آنان را در قالب الفاظی خارج از عرف مورد خطاب قرار داده‌اند. آن‌ها شعار‌های سر داده شده در ناآرامی‌های اخیر را نماد حیوان‌وارگی و عدول از اخلاقیات انسانی ارزیابی کرده بودند. مهم‌ترین نمود این‌گونه موضع‌گیری‌ها اظهارات حمید رسایی و حسن کچوئیان بوده است.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
قضاوت دو مرحله دارد؛ اول تصور و دوم تصدیق. تصور، چون غیرارادی است و دست انسان نیست، عیبی ندارد و غیر اخلاقی نیست. البته بهتر آن است که از آن نیز در مراحل اول پرهیز شود، اما این تصور از جایی خطا و غیر اخلاقی می‌شود که ما تصور خود را تصدیق کنیم. چون تا وقتی گواه نداشته باشیم و مطلع نباشیم، نباید تصورات خویش را تصدیق کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ