بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران برای استان های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسب سفید اوفینگتون، یک نگارۀ عظیم باستانی است که در منطقۀ آفینگتون انگلستان با کندن زمین و پر کردن آن با گچ در دامنۀ یک تپه ایجاد شده است. این نگارۀ باستانی راز و رمز‌های زیادی در خودش پنهان کرده است.
آسمانِ سیرجان به رنگ سفید در آمده بود و زیر سقف سالنِ آن آسمان، هیچ کس نمی‌خندید جز اصفهانی‌های میهمان.
از امروز شنبه، تا روز سه شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در روز شنبه در سطح استان همراه با وزش باد شدید و نیمه جنوبی استان گاهی با گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
شبکه المیادین امروز سه شنبه در گزارشی به بازتاب رزمایش آسمان ولایت ۱۴۰۱ پرداخته است.
فوران شدید در آتشفشان ساکوراجیما ژاپن، نمایشی دیدنی از رعد و برق آتشفشانی، گدازه و توده خاکستری را به وجود آورده است که تا سه مایل در هوا می رسد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
عصر امروز، چهارشنبه در لیگ ستارگان قطر، السد در ورزشگاه ثانی بن جاسم با نتیجه سه بر یک الغرافه را با درخشش بونجاح شکست داد.
پروژه تاکسی هوایی دبی پیشرفتی هیجان‌انگیز است که چشم‌انداز استفاده از خودرو‌های پرنده را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان‌تهران، آسمان پایتخت از بعد از ظهر سه شنبه دوباره برفی خواهد شد.
طی این سه روز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
سه شنبه ۱۷ آبان ماه (هشتم نوامبر سال ۲۰۲۲)، یک خسوف کامل از مناطق آمریکای شمالی و جنوبی، اقیانوس آرام و استرالیا قابل مشاهده خواهد بود.
بر اساس اعلام مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، خورشیدگرفتگی جزیی رخ خواهد داد.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ