اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳۵۵ متهم به سرقت و مالخر در اجرای طرح ۷۲ ساعته اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک متهم کلاهبردار در حومه شهر تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ساعاتی قبل قاتل کودک هشت ساله سمنانی دستگیر شد، گفت: انگیزه متهم از این اقدام در دست بررسی است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ محله نعمت آباد حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۶ دستگاه تلفن مسروقه که همان روز قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف شد.
ارزش کشفیات طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سه عملیات ویژه در شهرهای میامی، شاهرود و سرخه خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها پنج نفر دستگیر شدند.
دادستان کوهدشت، گفت: این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.
دادستان کوهدشت، گفت: این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 67 متهم اقتصادی خبر داد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران انتظامی، هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴ متهم دیگر پرونده شهادت آرمان علی وردی خبر داد.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
ناصر؛ متهم دستگیر شده در تحقیقات گفت: من دونده خوبی هستم و همیشه دلم می‌خواست در مسابقات دوومیدانی شرکت کنم، اما شرایط زندگی‌ام اجازه نداد. من از خانواده‌ای بی‌پول و فقیر ساکن جنوب شهر بودم که حتی توان ادامه تحصیل هم نداشتم چه برسد به ورزش و قهرمانی. اما ذوق و استعداد دونده بودن همیشه همراهم بود و مدتی قبل تصمیم گرفتم از آن استعداد استفاده کنم.
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
رییس شورای قضایی استان کرمان ادامه داد: متهم ضمن جمع آوری برخی اطلاعات، قصد خروج از کشور و دیدار با یکی از عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در یکی از کشور های منطقه و دریافت ماموریت جدید را داشت که قبل از خروج از کشور دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ