رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ محله نعمت آباد حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۶ دستگاه تلفن مسروقه که همان روز قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۸۹ سارق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۱۰۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارقان یک فروشگاه زنجیره ای در شاهرود به دام پلیس افتادند، گفت: این سارقان که به صورت خانوادگی فعالیت داشتند به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی انجام یک عملیات پلیسی، یک سارق در سمنان دستیگر شد، گفت: این فرد به انجام ۳۰ فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت پرونده در دست بررسی و اقدام قرار گرفت. بعد از دستگیری سارق به هفت فقره سرقت اعتراف کرد و مشخص شد که ۲۵ روز پیش از زندان آزاد شده است.
محلات - فرمانده انتظامی محلات از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان باطری و دیگر تجهیزات و قطعات خودروهای سنگین با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ