یک منبع آگاه از دستگیری 8 نفر از لیدرهای اغتشاشات اخیر در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در جهت ارتقای امنیت برگزاری آزمون کنکور سراسری تاکید کرد.
اسلامشهر- رئیس پلیس اسلامشهر از دستگیری ۱۶۹ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی «عبدالواحد ریگی»، امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در رستورانی در محله سولقان و دستگیری ۸ نفر خبر داد.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ نفر از لیدرهای ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرا(س) تهران خبر داد.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از عاملان و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیر ۸ نفر از عاملان درگیری و نزاع در کلاچای خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: ۸ نفر که در اختفا و فراری دادن قاتل دو بسیجی مدافع امنیت مشهد مشارکت داشتند دستگیر شدند.
بردسکن ـ دادستان بردسکن گفت: ۱۵ نفر از افرادی که قصد اغتشاش در بردسکن را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
سردارطاهر گفت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدرها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر در ناآرامی‌های بوشهر گفت: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ