سردارطاهر گفت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدرها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
صبح روز ۳ مرداد ۱۳۳۲ بیش از ۱۵۰ زائر خانه خدا در مقابل شهربانی تهران اجتماع کرده و با دادن شعار خواستار دریافت گذرنامه خود برای حرکت به سمت عربستان شدند.
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
تحلیلگران سیاسی بر این باورند که مخالفین اردوغان غیر از تاکید مکرر بر پیامدهای بحران اقتصادی و تورم و نسبت دادن آن با سیاست های اردوغان، شعار و رویکرد دیگری نداشتند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
ناصر چمنی، فعال حوزه کارگری گفت: تنها با شعار دادن که شغلی ایجاد نمی‌شود. متاسفانه دولتمردان سال‌هاست تنها با وعده‌ها و شعار‌های دلگرم‌کننده و رنگارنگ بر سر کار می‌آیند، اما پس از آن دیگر کسی نیست که بابت این شعار‌ها از آن‌ها بازخواستی کند و بپرسد چند درصد از شعار‌های شما در مورد ایجاد اشتغال محقق شد؟
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
طرفداران‌اش همانند خود او ظاهری مشابه با غربی‌ها دارند. اتفاقا آن‌ها هم همچون ولیعهد محبوب‌شان، کراوات بسته و خود را مدافع دموکراسی معرفی می‌کنند اما بعد از هر سخنرانی تا می‌توانند بلند بلند شعار سر می‌دهند: «جاوید شاه». آقایان مدعی دموکرات‌منشی، با سر دادن شعار «کینگ رضا پهلوی»، او را تقدیس می‌کنند. با چشمان پر از شوق، گاهی هم برای دست‌بوسی «رضا» خم می‌شوند. خلاصه آن‌ها دموکراسی خواهانی هستند که در قلب آمریکا و اروپا از یک دیکتاتور بالقوه دفاع می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند با توسل به یک دیکتاتور، دموکراسی غربی را به ایران بکشانند
در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد مربیان دو تیم از هواداران‌شان خواستند در جریان مسابقه که در آنفیلد برگزار می‌شود از سر دادن شعار درباره تراژدی‌های مونیخ و هیلزبورو خودداری کنند.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
در میانه دیدار امروز تاتنهام و برنتفورد، هواداران برنتفورد علیه هری کین شعارهایی سر داده و او را به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی عامل سرافکندگی انگلیس خواندند.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
این اقدام دولت امارات طبیعتا با حسن همسایگی تطابق ندارد و در صورت عدم برخورد مناسب این کشور باید تبعات این اقدام ضدایرانی خود را پذیرا باشد؛ و گرنه تبعات این اقدام خصمانه به زودی دامن این کشور را خواهد گرفت.
می‌گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
خبرگزاری تسنیم از تجمع صبح امروز دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و نوشت: «در این تجمع دو دسته از دانشجویان شروع به شعار سر دادن کردند. دعوت به گفتگو از جمله شعار‌های برخی از این دانشجویان بود.»
تعدادی از نمازگزاران جمعه در تهران با دادن شعارهایی تند، نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند. / نسیم آنلاین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ