مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: ۸ نفر که در اختفا و فراری دادن قاتل دو بسیجی مدافع امنیت مشهد مشارکت داشتند دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
قم- فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز از شناسایی ۳۸ تخلف زیست محیطی و دستگیری ۶۸ نفر در رابطه با این تخلفات خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در رستورانی در محله سولقان و دستگیری ۸ نفر خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک نفر در رابطه با مسمومیت دانش آموزان یکی از مدارس بجنورد خبر داد.
انزلی- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان آتش سوزی مسجد جامع انزلی خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیر ۸ نفر از عاملان درگیری و نزاع در کلاچای خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۱۳ دستگیری در خصوص حادثه ایذه داشته‌ایم که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و یک نفر هم با قرار تأمین آزاد شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی پلیس، مشخص شد که این مسمومیت‌ها از طریق اجرای چالش «مشت بزن شکلات بگیر» ایجاد شده است، افزود: در همین رابطه ۳ نفر در حین پخش اینگونه شکلات‌های حاوی مواد سمی برای سوء استفاده‌های بعدی دستگیر شده اند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
یک منبع آگاه از دستگیری 8 نفر از لیدرهای اغتشاشات اخیر در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
سبحانی تصریح کرد: در گذشته پرونده‌هایی برای افرادی که اقدام به آتش افروزی در تالاب انزلی کرده اند تشکیل و آرای خوبی صادر شده که در بخش اجرای احکام در حال انجام است.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ