وزرای امور خارجه ایران و کویت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.
وزیر امور خارجه ارمنستان فردا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار می‌کند.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست عدم تعهد وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان با وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه ایران و سوئد در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
جمعی از اعضای انجمن دوستی جمهوری اسلامی ایران و کویت با حضور در هتل محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در کویت، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در جریان سفر به کویت با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در سومین مقصد سفر خود به حاشیه خلیج فارس در کویت حضور دارد با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و رایزنی با مقامات کویت، وارد این کشور شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
وزیر امور خارجه مغولستان، طی پیامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در گفتگوی با همتای کویتی خواستار تشکیل سازوکار قانونی برای توقف توهین به مقدسات اسلامی شد.
وزیر خارجه اوکراین در توییتی نوشت: امروز تماس تلفنی از سوی حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران دریافت کردم که طی آن از ایران خواستم تا فورا ارسال تسلیحات به روسیه که از آن‌ها برای کشتن غیرنظامیان و نابود کردن زیرساخت‌های حیاتی در اوکراین استفاده می‌شود را متوقف کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی، انتصاب شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح را به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت تبریک گفت.
وزرای امور خارجه ایران و کویت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه قطر در نیویورک با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید دولت کویت در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ