ایتالیا استفاده از فناوری شناسایی چهره و عینک های هوشمند را ممنوع اعلام کرد. این درحالی است که آژانس حفاظت از داده کشور توبیخی علیه دو شهرداری برای آزمایش این فناوری صادر کرد.
سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
رگولاتور امنیت سایبری چین پیش نویس قوانین ناظر بر مدیریت امنیت شناسایی  چهره در این کشور را پس از افزایش نگرانی های مردم درباره سواستفاده از این فناوری ارائه کرد.
موانع تولید و تجاری‌سازی فناوری کشت بافت در دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی شناسایی می‌شود.
سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شناسایی و معرفی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین فراخوان داد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران فراخوان شناسایی و ساماندهی فراهم کنندگان خدمات ابری کشور را منتشر کرد.
ارائه تسهیلات پژوهشی، افزایش سهم تحقیقات و فناوری از بودجه‌های دولتی، اختصاص دستیار پژوهشی و در نظر گرفتن واحدهای پژوهشی برای اعضای هیات علمی جهت رفع موانع تولید علم شناسایی شدند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به تعداد پرشمار پژوهشگران ایرانی مقیم خارج از کشور گفت: می‌توان از این ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی بهره برداری کرد.
نیروی هوایی آمریکا یک فناوری شناسایی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی برای پهپادهای خودران ساخته است.
دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور در دانشگاهها برگزار می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: باید بتوانیم‌ نخبه واقعی را پیدا و از آنها حمایت کنیم.
سرپرست فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی گفت: شناسایی و جلوگیری از فرار مالیاتی چالش‌هایی وجود دارد که اولین آن عدم همکاری دستگاه‌ها در تامین اطلاعات به‌هنگام برای سازمان امور مالیاتی است.
مشهد ـ معاون مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کارخانه‌های نوآوری باید به‌سمت شناسایی نیازهای فناورانه بروند.
مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی گفت: بیش از ۷۵۰۰ روستا که نیاز به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت، شناسایی شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۰ پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی در محور اثرگذاری پژوهش به شناسایی ۱۶۷ طرح تاثیرگذار منجر شد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
طبق تحقیق دانشگاه کمبریج، نیروی پلیس انگلیس هنگام استفاده از فناوری «شناسایی چهره زنده»(LFR) حداقل استانداردهای اخلاقی و حقوقی را رعایت نکرده است.
در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به موضوع اختصاص اراضی شناسایی شده جهت توسعه زیرساخت‌های فیزیکی پارک‌های علم و فناوری اشاره شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اطلاعات هر فردی که در مقام شاهد در دستگاه قضا شرکت می‌کند، در سامانه ثبت می‌‌شود. در این راستا ۸ هزار نفر مورد شناسایی قرار گرفتند که بیش از ۳ بار در سال شهادت داده‌اند.
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری درصدد است با شناسایی چالش های صنعت شیلات کشور، به فکر توسعه و پیشرفت در این صنعت باشند.