وزارت بهداشت دانمارک روز گذشته (شنبه) اعلام کرد: دو مورد ابتلا به سویه BJ.۱ شناسایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردخانه‌ها برای بازدید عموم باز بودند تا افراد بتوانند اجساد بستگان خود را شناسایی کنند و اجساد ناشناس در ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته می‌شد تا همه بتوانند آن‌ها را ببینند. از سوی دیگر مردان و زنان زیادی هم با هدف به تماشای این اجساد می‌آمدند تا احساسات خشونت آمیز و ناخشنود قوی خود را تجربه کنند و یا درباره کشته شدگان در تصادفات یا جنایت‌ها، اظهار نظر کنند. همچنین در صورتی که جسدی موفق به تحت تاثیر قرار دادن مردم می‌شد، به مدت ۳ روز به نمایش گذاشته می‌شد. اما باقی اجساد قبل از ۳ روز دفن می‌شدند.
هواپیما‌های شناسایی و مانیتورینگ آمریکا در جنوب عراق در مرز با سوریه به پرواز درآمدند.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
رسانه ها از محاصره پارلمان سوییس از سوی پلیس این کشور و تخلیه ساختمان‌های اطراف به دلیل شناسایی یک مَرد و یک خودرو مشکوک در اطراف منطقه مذکور خبر می دهند.
محققان کشور در مطالعه ای موفق به شناسایی سویه های مخمری شدند که از آلودگی قارچی انگورها جلوگیری می کند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.
زیرسویه‌های جدید اُمیکرون که با نام‌های ۱ BQ و XBB شناخته می‌شوند، زودتراز آنچه انتظارش را داشتیم، وارد ایران شده و تاکنون سه مورد از آن در ایران شناسایی شده است. احتمال داده می‌شود تعداد مبتلایان بیشتر از این است. با شناسایی موارد تازه، می‌توان گفت در آستانه ورود به موج هشتم کرونا هستیم. سرعت انتقال این سویه بالاتر است؛ اما به سختی سویه‌های قبلی نیست. برخی متخصصان می‌گویند ممکن است در این سویه شاهد جهش‌های خطرناکی باشیم.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی عاملان تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد و گفت که اقدامات برای بازداشت این افراد در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته است.
سرویس امنیت فدرال روسیه موفق شد یک عملیات خرابکارانه طراحی شده از سوی اوکراین را پیش از اجرا، شناسایی و خنثی کند.
سال ۹۵ خودرو زانتیای سوخته‌ای در اسلامشهر پیدا شد و وقتی از سوی ماموران مورد بررسی قرار گرفت یک جسد کاملاً سوخته از آن بیرون آمد. جسد قابل شناسایی نبود با این حال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی، سوختن جسد را عمدی تشخیص دادند.
رئیس سازمان ثبت اسناد با اشاره به شناسایی ۵ کانون جرم‌زا و چالشی گفت:طی برنامه مدون یک ساله، تمامی فرآیندهای حاکم بر این کانون‌ها را بازبینی خواهیم کرد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: با شناسایی زمینه های بروز تخلف و صدور احکام صحیح از سوی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری می توان شاهد بازدارندگی وکاهش تخلفات در سازمان ها بود.
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
آنطور که نیروی هوایی آمریکا گزارش کرده است، ۲ فروند بمب‌ افکن «Tu-۹۵» روسی «پس از ورود به ناحیه شناسایی پدافند هوایی آلاسکا» رهگیری شده اند.
در بیانیه‌ای که دولت محلی در این خصوص منتشر کرده، آمده است که شیوع بالا از انتقال سریع زنجیره اومیکرون از دو سویه BA.۵.۱.۷ و BF.۷ بوده که هر دو سویه بسیار مسری بوده و به سرعت انتقال می‌یابند.
وزیر کشور با اشاره به رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه گفت: موضوعاتی که طی چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم گلایه‌هایی از سوی برخی هموطنان بوده که عنوان کردند در طی این سال‌ها فاقد شناسنامه و کارت شناسایی هستند و این در حالی است که آن‌ها مدعی هستند که ایرانی هستند، اما به دلیل نداشتن شناسنامه و کارت ملی از دریافت تسهیلات دولتی بی‌بهره بوده‌اند که در همین زمینه صدور کارت شناسایی موقت تا رسیدگی به پرونده این افراد کار قابل تقدیری است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از تشکیل کمیته تحقیق برای شناسایی عوامل تیراندازی به سوی تظاهرکنندگان عراقی خبر داد.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد سارقان موتورسیکلت سوار که در ولنجک با قمه قصد سرقت از یک شهروند را داشتند با همکاری صورت گرفته از سوی شهروندان شناسایی شدند.
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در سایه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه زمین تملک کرده‌اند اما وجود خارجی ندارند و قدرت و اراده‌ای برای شناسایی این افراد وجود ندارد.
اهواز - شبکه سازمان یافته سرقت جیوه از پتروشیمی آبادان با چند هزار میلیارد ریال تخلف از سوی سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ