کارکنان گاهی اوقات به دلیل قطع برق در آسانسور گرفتار می‌شوند یا مجبور می‌شوند با استفاده از چراغ قوه تلفن همراه خود راه خود را در راه پله‌های تاریک پیدا کنند. مکی می‌گوید یکی از همکاران اش زمانی که حین حرکت روی پله‌ها زمین افتاد دست اش شکست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان طی روزهای گذشته شاهد چند اتفاق مهم و البته نگران کننده بوده که نگاه ناظران و تحلیلگران امور را سخت به خود مشغول کرده است.
برخی بر این اعتقادند که حوادث اردوگاه عین الحلوه توطئه جدید رژیم صهیونیستی برای روشن کردن آتش جنگ مذهبی و جلوگیری از شکل‌گیری توافق سیاسی میان احزاب و جریان‌های سیاسی فعال در لبنان است.
دبیر کل  حزب الله لبنان در شب شام غریبان عاشورا در سخنانی در جمع عزاداران حسینی لبنان به حادثه تروریستی در شهر دمشق، پایتخت سوریه واکنش نشان داد.
رئیس جمهور سابق لبنان به سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه سوریه واکنش نشان داد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت تسریع روند انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
از نقش حاج قاسم عزیز در سوریه و عراق و لبنان زیاد شنیده‌ایم و گفته‌اند، اما درباره آذربایجان چه؟ امروز پای حرف جوانان شیعه آذربایجانی نشسته‌ایم که تربیت‌شده مکتب حاج قاسم‌اند و امیدهای فردا.
فرمانده ارتش لبنان که به دوحه سفر کرده است با مقامات قطری دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه لبنانی الاخبار مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اسنادی است که چگونه عربستان، بحرین،امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت می کنند.
همزمان با کاهش مداوم ارزش پوند لبنان (واحد پول ملی آن کشور) لبنانی‌ها امسال در تامین زیتون و روغن زیتون با مشکل مواجه شده اند. زیتون و روغن زیتون در آشپزخانه لبنانی‌ها کالایی ضروری است اما حالا تبدیل به کالای لوکس شده است.
در شرایطی که اخیرا توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به سرانجام رسید، هیئتی لبنانی قرار است با سفر به سوریه درباره ترسیم مرزها با مقامات دمشق گفتگو کند.
رئیس جمهور لبنان امروز در کاخ ریاست جمهوری با سفیر عربستان سعودی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
رهبر انقلاب: روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر می‌شود. نظام تک قطبی یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلاً فرض کنید آمریکا بنشیند برای عراق یا برای سوریه یا برای ایران یا برای لبنان یا برای فلان طراحی کند: «باید این کار را بکنید، باید این بشود، باید این نشود» گاهی بگوید، گاهی هم نگوید، اما عمل کند. امروز این جوری است.
عبدالنور می‌گوید: "در لبنان حتی اگر در حال مرگ باشید شما به یک خویشاوند یا فردی نیاز دارید که پارتی بازی کند. این قانون نانوشته مدت‌ها بر زندگی مردم لبنان حاکم بوده است و با فروپاشی کشور تشدید شده است".
فوتبال آسیا با نفرات ثبت نام کننده در انتخابات پیش رو برای کرسی‌های ریاست و نایب رئیسی نشان داد که تا چه اندازه درگیر فساد و عقب ماندگی و جولان روابط شخصی و فاسد است! جای ژاپن و کره، شاهد نامزدهایی از مغولستان، بوتان،لبنان، میانمار و قرقیز هستیم!
فوتبال آسیا با نفرات ثبت نام کننده در انتخابات پیش رو برای کرسی‌های ریاست و نایب رئیسی نشان داد که تا چه اندازه درگیر فساد و عقب ماندگی و جولان روابط شخصی و فاسد است! جای ژاپن و کره، شاهد نامزدهایی از مغولستان، بوتان،لبنان، میانمار و قرقیز هستیم!
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت در این کشور تأکید کرد و افزود: موضع حزب الله در خصوص مذاکرات دریایی و دفاع از حقوق لبنان هرگز تغییر نخواهد کرد.
مسئول سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی اگر ادامه بدهد، می‌گویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بود و چه اتفاقاتی افتاد.
دلیل اصلی اهمیت جنتا، این موضوع است که حزب الله لبنان در آغاز فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی خود در ژوئن سال ۱۹۸۲ ، آموزش های نظامی نیروهایش را از پایگاهی که در این روستا ایجاد کرده بود.
سیلوانا فردوس مادر هادی می‌گوید از وقتی پسرش به لبنان بازگشته و با پدرش ارتباط گرفته اخلاقش تغییر کرده است: وقتی هادی برگشت آمریکا دیگر آن پسر سابق نبود؛ منزوی و درون‌گرا شده بود. مطر در سال ۲۰۱۸ در یارون با پدرش دیدار داشته است.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند
«در لبنان هم ۱۰ تا ۲۰ هزار موشک توسط حزب‌الله آماده است. صهیونیست‌ها می‌فهمند خیبریون چه کسانی هستند. کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند؛ یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ