اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.
ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و سویا که از ساعتی دیگر در یونان در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
اصفهان - اسامی ۱۱ بازیکن اصلی تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد ۴۴ ام اعلام شد.
محققان دانشگاه صنعتی مونیخ (TUM) یک ترکیب حاوی RNA را برای اسپری ریه ارائه کرده‌اند که فعالیت این سلول‌ها را که ماکروفاژ نامیده می‌شوند، کند می‌کند.
سپاهان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده است که تقریبا می توان گفت این تیم در خط میانی، تنها محمد کریمی را به عنوان گزینه اصلی و ثابت در اختیار دارد.
برچسب‌های ریزسوزن به طور کلی به شکل ورقه‌های پلیمری کوچک با مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز، تیز و حاوی دارو در قسمت زیرین هستند. بدین ترتیب هنگامی که برچسب بر روی بدن فشار داده می‌شود، سوزن‌ها بدون درد به لایه بالایی پوست نفوذ می‌کنند. سپس به شکلی بی‌ضرر حل می‌شوند و محموله دارویی خود را در بدن آزاد می‌کنند.
بیشتر مردم با نام داروی آنتی هیستامین آشنا هستند و احتمالاً بسیاری از ما بنا به عللی همچون سرماخوردگی، آبریزش بینی و یا حساسیت‌های گوناگون با دستور پزشک و یا حتی بدون آن از این دارو استفاده کرده‌ایم. نام این دارو که ترکیبی از دو کلمه «آنتی» به معنای ضد و «هیستامین» که نوعی ترکیب آلرژی زاست؛ نیز بیان‌گر کارکرد آن است.
بیشتر مردم با نام داروی آنتی هیستامین آشنا هستند و احتمالاً بسیاری از ما بنا به عللی همچون سرماخوردگی، آبریزش بینی و یا حساسیت‌های گوناگون با دستور پزشک و یا حتی بدون آن از این دارو استفاده کرده‌ایم. نام این دارو که ترکیبی از دو کلمه «آنتی» به معنای ضد و «هیستامین» که نوعی ترکیب آلرژی زاست؛ نیز بیان‌گر کارکرد آن است.
کشورهای اتحادیه اروپا درباره نخستین مجموعه قوانین کامل دارایی های رمزارزی به توافق رسیدند. به این ترتیب فشارها بر کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بیشتر شده تا زودتر خود را به بقیه برسانند.
وزارت خزانه‌ داری و دارایی ترکیه امروز از مسدود کردن دارایی‌های ۸ نفر مرتبط با گروهک‌های تروریستی داعش و القاعده در این کشور خبر داد.
از تصاویر تیم لیورپول که ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل آرسنال در آنفیلد منتشر شده به نظر می‌رسد که داروین نونیز در ترکیب مد نظر یورگن کلوپ قرار ندارد.
عصاره آویشن معمولا برای عطردرمانی و کسب آرامش مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کاربرد بیش از همه به نوعی ترکیب فعال در آویشن به نام کارواکرول ارتباط دارد.
یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه ۹ هزار و ۲۵۶ خدمت دارویی و درمانی به زلزله زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.
زانودرد، شکایتی است که کمتر سالمندی آن را به زبان نمی‌آورد. این مشکل که به دنبال افزایش سن و یا عوامل دیگر به وجود می‌آید، دردی آزاردهنده را به فرد تحمیل می‌کند که او را از ادامه فعالیت‌های عادی زندگی بازمی‌دارد. اما محققان با ترکیب سه گیاه دارویی، معجونی عالی برای این درد یافته‌اند.
پس از تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده، داروی Airsupra برای بزرگسالان مبتلا به آسم تایید شد. این دارو ترکیبی از آلبوترول (آگونیست بتا -۲ آدرنرژیک) و بودزونید (یک کورتیکواستروئید) است.
یومی اولین و تنها سیستم رباتیکی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای جراحی دندان مورد تایید قرار گرفته است. این ربات از طریق ترکیبی از فناوری‌های بازخورد لمسی، تجسم بصری و نشانه‌های صوتی به پزشکان کمک می‌کند تا ایمپلنت‌ها را با دقت و صحت بالاتری در دهان بیمار قرار دهند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد داروین نونیز در ترکیب تیمش کاملا راضی است.
بر اساس تحقیقات جدید، افزودن روزانه ۲۸ گرم بادام زمینی یا حدود یک قاشق چایخوری گیاهان دارویی و ادویه‌ها به رژیم غذایی بر ترکیب باکتری‌های روده که نشانگر سلامت کلی است، تاثیر می‌گذارد.
وزیر دارایی ترکیه در آنکارا با وزیر بازرگانی عربستان سعودی دیدار و اعلام کرد که با وی درباره توسعه روابط اقتصادی دو کشور به توافق دست یافته‌ است.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
دارویی نوین ابداع شده که پروتئینی خاص در کبد را فعال و در نتیجه احیا و ترمیم کبد پس از جراحت یا جراحی حذف این عضو در موش ها فعال می کند. به این ترتیب انتظار برای پیوند عضو پایان می یابد.
وزیر دارایی دولت ترکیه به بازرگانان و گروه‌های تجاری این کشور اطمینان داد که تهدید آمریکا به تحریم آنها در صورت مراوده با روسیه را بی‌معنی می داند.
سیاه دانه به دلیل وجود ماده تیموکنیم که ترکیب اصلی فعال آن است، پتانسیل دارویی و دارای فعالیت آنتی اکسیدانی، ضد التهاب، ضد سرطان، ضد درد و میکروبی بسیار بالایی است؛ ولی باید توجه داشت که مصرف آن برای برخی از افراد از جمله زنان باردار و افراد با فشار خون پایین توصیه نمی‌‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ