جناب شیخ الائمه حضرت امام صادق علیه السلام در روایت شریفی می‌فرمایند: «غلاء السعر یُسیءُ الخُلق و یُذهِب الأمانة و یَضجُرُ المرءَ المسلم»؛ به این معنا که «گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد می‌کند. امانت داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می‌آورد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه مشترک مدیران مجموعه سعدآباد با رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی و عارضه یابی مرمت آثار موزه‌ای و بناهای تاریخی مجموعه، برگزار شد.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات مجلس باعث می‌شود دیگر شاهد ردصلاحیت‌های گسترده به دلیل نقص مدارک و سوابق نباشیم.
سرویس امنیت فدرال روسیه از کشف آثار مواد منفجره در یک کشتی باری خارجی که از ترکیه راهی روسیه شده بود، خبر داد.
مرد شماره دو رنکینگ جهانی از حضور در اولین مسترز پیش از یو اس اوپن کناره‌گیری کرد.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
امیرعبداللهیان گفت: با طرف‌های غربی و آمریکا به صورت غیر مستقیم در حال تبادل پیام بودیم، طرف آمریکایی تصور می کرد که ما در اغتشاشات در ضعیف ترین حالت قرار داریم و اکنون وقتی است که باید بین ما و آمریکا در بازگشت به برجام توافق شود.
مدیر کاخ گلستان گفت: آثار تاریخی به تنهایی بیانگر یک موضوع هستند اما وقتی در کنار آثار دیگر قرار می گیرند تکمیل کننده اتفاقات می شوند.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آثار «گرانی» و «انصاف» در جامعه گفت: انصاف با گرانی از بین می‌رود.
تصاویری از تخریب اموال شخصی، وسایل نقلیه، خانه‌ها و خیابان‌ها در اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین را مشاهده می‌کنید.
مردمان کلوویس دست‌کم ۱۴۰۰۰ سال قبل در نیومکزیکوی کنونی میان علفزار‌های سرسبز پر از ماموت، گاومیش کوهان دار غول پیکر، گرگ‌های وحشتناک، لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و همچنین ببر شمشیر دندان زندگی می‌کردند.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
باستان شناسان اخیرا سازه‌های سنگی خاصی به نام مستطیل را در عربستان کشف کرده اند که ممکن است نشان دهنده دین نوسنگی در عربستان باشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید راه و سیره، منش، آثار و کتاب‌های شهید مطهری بیش از پیش در جامعه نهادینه شودو آثار آن شهید همواره مورد استفاده و بهره برداری واقع شود.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
مشکلات بازی‌های ویدیویی هم برای گیمرها مصیبت‌های زیادی به‌بار آورده و هم صنعت بازی‌سازی و توسعه آن را به خطر انداخته است.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با نقش ژنتیک در انتقال سرطان‌ها به نسل‌های بعدی، توضیحاتی ارائه داد.
«نمایشگاه بانوان واقف در کتابخانه و موزه ملی ملک»، دربرگیرنده مجموعه‌ای از آثار اهدایی و وقفی ۱۳ بانوی نیک‌اندیش و نیکوکار در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می‌یابد.
وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی، نه تنها چاره ای برای بهینه سازی مصرف آب کشاورزی نیست، بلکه موجب کاهش 1 میلیارد دلاری درآمدهای غیر نفتی و فشار معیشتی به کشاورزان می‌شود.
وی با اشاره به افزایش تورم و تهدید امنیت انرژی در گستره اروپا گفت: آثار جنگ در اروپا ثابت کرد تحریم تیغ دو لبه است که پیامدهای آن دامن تحریم کنندگان را هم می‌گیرد.
توسعه  ۴۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی بزرگ مقیاس، متناظر با معنی کاهش مصرف گاز طبیعی سالیانه ۲۰۸۰ میلیون مترمکعب و اشتغال حدود ۱۹۶۰۰۰ نفر-سال می‌باشد.
باشگاه پیکان تصاویری را منتشر کرده که آثار جراحت و مصدومیت روی سر دروازه بان خود را نشان می دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
درجات چاقی برحسب نمایه توده بدنی در نظر گرفته می‌شود که حاصل تقسیم وزن بدن برحسب کیلوگرم بر مجذور قد افراد به متر است. چنانچه حاصل این کسر بالاتر از ۳۵ و ۴۰ باشد، به ترتیب چاقی درجه دو و سه (مفرط) محسوب می‌شود که افراد مبتلا به آن کاندیدای اعمال جراحی باریاتریک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ