بورل تصریح کرد: از نظر من، چین باید به کی یف سفر کند تا پیشنهادات آن معتبر در نظر گرفته شود و این کشور متهم به یکجانبه گرایی نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از طرح روسیه برای استقرار تسلیحات اتمی تاکتیکی در بلاروس انتقاد کرد.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: تفاوت در نوع تعهدات، تضمین تحویل دارایی پایه (نفت و میعانات)، حضور خریداران بالقوه و فعالان حوزه نفت و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و نبود سود تضمینی از تفاوت‌های معاملات گواهی سپرده نفت خام با طرح گشایش اقتصادی دولت دوازدهم است
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید از دید اروپا طرح پیشنهادی چین برای بحران اوکراین را نمی تواند طرح صلح دانست.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورس صنعتی در کشور گفت: با اجرای طرح بورس صنعتی، سعی شده دانشجویان مستعد به سمت نیازهای صنعتی سوق پیدا کنند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش خرید مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
زاکانی شهردار تهران گفت: طرح مسکن متری را با هدف جذب نقدینگی برای رونق صنعت ساخت و حفظ سرمایه شهروندان راه‌اندازی خواهیم کرد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه موافق عرضه خودرو در بورس هستیم، گفت: دولت از طرح کمیسیون برای عرضه هر چه بهتر خودرو در بورس حمایت نکرد که این به معنای مخالفت مجلس با عرضه در بورس نیست.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید 8S را در روزهای آینده از طریق بورس کالا به فروش می‌رساند.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
آگهی عرضه‌ اولیه اوراق سکه بانک‌مرکزی منتشر و این عرضه از ساعاتی دیگر در بورس کالا آغاز خواهد شد.
مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه با بیان اینکه به واسطه طرح ۱۰‌بندی حمایت از بازار سرمایه، مدیریتی در کفه‌ی عرضه‌ها انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین برآوردها بالغ بر ۹۶ درصد از سهامداران خرد تحت پوشش این حمایت قرار می‌گیرند؛ یعنی حدود ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر سهامدار با خرید اوراق تبعی مخصوص به این طرح، سبدپرتفوی خود را بیمه می‌کند.
در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره برجام را سازنده می داند.
یک نماینده مجلس گفت: انتقال بورس کالا به وزارت صمت غیرکارشناسی و غیر منطقی است.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.
نخستین بخش آزمایشگاهی ایستگاه فضایی چین با موفقیت پرتاب شد. کمی پیش‌تر، یک سفینه باری به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین پرتاب شده بود. محفظه آزمایشگاهی ونتیان که با هدف انجام آزمایش‌های علمی و زیست‌شناسانه طراحی شده است، سوار بر موشک چانگ ژنگ ۵بی از سکوی پرتاب ونچانگ در استان هاینان، جزیره‌ای در جنوب چین، به فضا منتقل شد. به گزارش شینهوا، تقریبا هشت دقیقه پس از پرتاب زمان برد تا این محفظه ۲۳ تُنی در مدار خود قرار گیرد.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۳۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۷ هزار و ۸۶۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. دو افزایش سرمایه برای دو نماد در راه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ