خبرگزاری رویترز اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی با فروش «سامانه دفاعی پیشرفته» به امارات موافقت کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین دریایی را با شبیه سازی تهدیدهای کنونی و آتی آزمایش کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی علیه غزه، برای نخستین بار در تاریخ تقابل با مقاومت فلسطین، اقدام به فعال‌سازی سامانه دفاع موشکی فلاخن داوود کرد، امری که سوالات متعددی را ایجاد کرد.
با پایان تجاوز پنج روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت به این تجاوز، پرسش‌ها درباره دلایل عدم استفاده رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع لیزری بالا گرفته است.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی گسترده از سمت نوار غزه، سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در سراسر اراضی اشغالی مستقر کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی به آن می بالد در رهگیری موشکهای مقاومت فلسطین ناکام ماند.
منابع عبری اذعان کردند که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه، در اثر حملات سایبری از کار افتاده است.
فنلاند که به‌تازگی عضویتش در ناتو تایید شده، قصد دارد تا از رژیم صهیونیستی سامانه پدافند هوایی «فلاخن داوود» خریداری کند.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد، «محمد بن زاید» رئیس امارات متحده عربی در پیامی به نتانیاهو گفته است: تا زمانی که مطمئن نشویم نتانیاهو توانایی کنترل کابینه‌اش را دارد، نمی‌توانیم کارهای مشترک انجام دهیم.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: ارتش کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی‌هایش برای شناسایی و رصد پهپادهای کوچک کره شمالی، در صدد خرید سامانه دفاعی «چشم الکترونیک» از اسرائیل است.
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که حمایت تل‌آویو از کی‌یف با ارسال سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» غیرمحتمل است زیرا چنین اقدامی واکنش تند مسکو را به همراه دارد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو ابزار کافی برای تولید تسلیحات و سامانه موشکی مورد نیاز اوکراین را ندارد.
منابع عبری امروز شنبه از استقرار سیستم دفاع موشکی باراک ۸ ساخت رژیم صهیونیستی در اطراف یک پایگاه هوایی در امارات خبر دادند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رایزنی تلفنی با وزیر دفاع اوکراین، به کی یف وعده ارائه کمک‌های بشردوستانه داد تا بر خلاف خواست اوکراین از ارسال سامانه های پدافند هوایی امتناع کند.
یک تحلیلگر صهیونیست علت عدم ارائه سامانه موشکی گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین را فاش کرد.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده باش سامانه گنبدآهنین در جنوب سرزمین های اشغالی از هراس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از اعضای جهاد اسلامی در جنین به بالاترین سطح افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ