سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: مردم حضور بی سابقه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و اقدامات دشمنان باعث شد که ملت در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی دشمنان برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی و ناامن سازی داشتند که با اعزام پنج تیپ تکاور به مناطق مرزی توطئه آن‌ها را خنثی کردیم.
وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
فرمانده فراجا گفت:‌ عصبانیت دشمنان و اقدامات سراسیمه آن‌ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که راه خود را درست پیموده‌ایم.
رئیس نهاد اطلاعات نظامی دولت انصارالله یمن از اقدامات مزدوران ائتلاف سعودی برای بازسازی صفوف نیروهای خود در سایه سوء استفاده از فرصت آتش بس خبر داد.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
امام جمعه کرج گفت: این گونه اقدامات برنامه همیشگی رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است و نباید همسو با این رسانه‌ها شویم و از آزادی بیان به نفع دشمن استفاده کرد.
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هدف دشمن از اقدامات این روزها تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب و نگرانی در میان مردم است.
مالک شبکه توئیتر اعلام کرد که اقدامات آمریکا باعث تشدید تنش ها در اوکراین است.
نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند. سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت، اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از نظر صهیونیست‌ها مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری مکمل این اقدامات اجرا شود.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است.
مشهد ـ جمعی از علمای مشهد در بیانیه ای اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد را نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر دانستند.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.
زارع پور گفت: دشمن بیشترین توان خود را بر این حوزه متمرکز کرده است و با اقدامات کوری همچون حملات «منع خدمت توزیع‌شده» (DDOS) تا ترور اجتماعی و تخریب پلتفرم‌های ایرانی به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم‌های ایرانی است.
انسیه خزعلی گفت: هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوز‌ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.
جانشین وزیر دفاع گفت: قطعاً اقدامات خصمانه و نیرنگ‌های نرم و سخت دشمن برای شکستن سد مقاومت ایران عزیز، بی پاسخ نخواهد ماند.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه‌ی عده‌ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه‌ای منتشر کرد.
فعالیت‌های گسترده بارسلونا در تابستان امسال برای این تیم دشمنان زیادی تراشیده و کاتالانها را به لولوی جدید فوتبال تبدیل کرده است.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ