موسسه تحقیقات آب برای هفته پیش رو وقوع بارش در برخی حوضه‌های آبریز کشور را پیش‌بینی و اعلام کرد: در هفته نخست سال آبی جدید حوضه آبریز دریای خزر بارش بیشتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی و افزایش دما طی روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.
لبران جیمز، اسطوره بسکتبال آمریکا، معتقد است که میلان تحت مالکیت گری کاردیناله به روزهای اوج برمی‌گردد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ماندگاری توده هوای گرم در سطح استان طی روزهای پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای هوا در استان طی روزهای پیش‌رو خبرداد و گفت: باد و گردوخاک‌تا پایان هفته پدیده غالب شرق، شمال و مرکز استان است.
همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ تیر) وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک در نواحی جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان ناپایداری‌های محلی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- بنا بر پیش‌بینی هواشناسی اصفهان به دلیل استمرار خشکسالی در مناطق شمال و شرق این استان، ریزگردها در روزهای گرم تابستان امسال نفس اصفهان را تنگ‌تر می‌کنند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای بهاری در اکثر نقاط استان طی روزهای چهار شنبه و پنجشنبه( ۱۷ و ۱۸ خرداد) خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد و گفت: رگبار پراکنده گاهی رعد و برق در برخی از استانها پیش بینی می شود.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
این سازمان همچنین با صدور هشدار سطح نارنجی دیگری از وزش باد شدید شمال غربی ( ۳۰ نات) و افزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح شنبه ( ۹ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گردوخاک در مناطق مختلف استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبرداد.
برای امروز در سطح استان وزش باد شدید که در پاره‌ای از نقاط خیلی شدید، در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در نیمه شمالی رگبار پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری و بارش برف، باران و تگرگ همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح های زیادی در دست بررسی است و آموزش در روزهای پنج شنبه، در طول دوران تحصیل و تابستان پیش‌بینی شده است‌.
با توجه به اینکه روزهای سبز دوباره به بازار سرمایه بازگشته‌اند و ضرر سهام‌داران درحال جبران است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که این رشد منطقی بوده اما نباید چشم خود را روی ریسک‌هایی که بورس را تهدید می‌کنند، ببندیم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: شرایط آلودگی هوا طی روزهای آینده ادامه دارد و از فردا تا اوایل هفته آینده به‌ویژه روز شنبه کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ. این چیزی نبود که برای علاقمندان به فوتبال قابل پیش‌بینی باشد.
بوشهر- وزیر نفت از پیش‌بینی برای کسری گاز در روزهای سرد امسال خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا نگذاریم مردم دچار مشکل و کمبود از نظر تأمین گاز شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ