در این فیلم دستور محسنی‌اژه‌ای برای آسیب‌شناسی و رسیدگی سریع و همه‌جانبه به موضوع کلاهبرداری با سوء‌استفاده از کارتن خواب‌ها و ارائه دسته چک با اسناد هویتی آنها را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تزریق زیر جلدی چنین داروهایی که مونجارو نیز در زمره آنهاست و باید هفته‌ای یک بار انجام شود، بیش از ۱۰ هزار دلار در سال هزینه به همراه دارد.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
در جهان مدرن امروز، صنعت مدلینگ، سینما و رسانه باعث به وجود آمدن استاندار‌های سخت‌گیرانه از ویژگی‌های ظاهری زنان شده است. این استاندار‌ها باعث شده‌اند دختر‌ها به سختی از بدن خود راضی باشند، توقعات غیرواقع‌بینانه داشته باشند و حتی گاهی اوقات از بدن خود متنفر باشند. عروسک باربی شاید نمادی از همین معضل باشد. این روز‌ها با انتشار فیلم «باربی» نام این عروسک قدیمی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تاکید بر ضرورت به روز شدن اقدامات اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد،اگاهی بخشی را به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیشگیری از اعتیاد نام برد.
مدیران منچسترسیتی با معضلی جدی برای پخش مسابقات این تیم در فصل آینده در کشور امارات روبرو هستند.
طلال عطریسی پژوهشگر امور منطقه گفت: معضلی که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه است این است که هرچه در عملیات نظامی علیه مقاومت تاخیر بیشتری داشته باشد، توان مقاومت بیشتر می شود.
رشد قارچ‌گونه مربی‌نماها در رشته‌های مختلف رزمی به معضلی تبدیل شده که آینده و سلامت هنرجویان کم سن و سال را به خطر مواجه کرده است. معضلی که اکنون فدراسیون‌های رزمی پرمخاطب عزم خود را برای مقابله با آن و حمایت از علاقمندان کم سن و سال جزم ک
پدیده گرد و غبار با وجود وعده‌های فراوان برای رفع مشکل همچنان در آسمان کشور هر چند وقت یکبار خودنمایی می‌کند، معضلی که نیازمند تصمیمات در سطوح مختلف داخلی و خارجی است.
افزایش ساعات استفاده کودکان از فضا‌های مجازی این روز‌ها به معضلی برای برخی خانواده‌ها تبدیل شده است، از سوی دیگر والدینی هم هستند که از کودکان برای کسب درآمد در این فضا‌ها بهره می‌برند.
لالیگا برنامه عملی بازسازی مالی ارائه شده از سوی بارسلونا را رد کرد تا این باشگاه با معضلی جدی روبرو شود.
اکبر خزایی تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران جهت قضاوت مسابقات بدنسازی مراکش که در تاریخ 10/ june  برگزار خواهد شد دعوت شده اما به دلیل مشکلات اخذ ویزا مراکش با مشکل روبرو شده است که البته مسئول برگزاری این رقابت قول مساعد داده تا جهت اخذ ویزا این داور ایرانی تلاش خود را بکند.
به نظر می‌رسد که رئال مادرید با معضلی اساسی به نام پیدا کردن چارچوب دروازه روبرو شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، حالا با معضل جدیدی به نام مانوئل نویر در این تیم روبرو است.
ورزش کشور امیدوار است سال آینده به افتخارات پرتعداد و جدیدی در تاریخ خود دست پیدا کند این در حالی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ با مشکل و معضلی به نام «بودجه» مواجه است.
معضلی که مدتهاست لکه ای زشت بر چهره فوتبال انداخته است با بی توجهی مسئولان فرهنگی و انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد و هر هفته «آبروریزی» جدیدی را رقم می‌زند.
تپه قلعه باستانی «زیویه» سال‌های زیادی به حال خود رها شده و بار‌ها درباره وضعیت حفاظتی آن هشدار داده شده بود، به گفته معاون میراث فرهنگی کردستان اکنون وضعیت خوبی دارد و لایه‌های مختلف حفاظت برای آن انجام شده است.
اهواز- آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز به پدیده ای تکراری در زمان بارندگی تبدیل شده و مردم در انتظارند که مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
مربی سابق تیم ملی معتقد است کسی دلسوز دوچرخه سواری نیست و اوضاع هر روز هم بدتر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود اما امروز عدم اسقاط خودرو معضلی در خط تولید برای ما ایجاد کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود اما امروز عدم اسقاط معضلی در خط تولید برای ما ایجاد کرده است.
درگیری و اختلاف نظر بین کیلیان امباپه و نیمار همچنان معضلی اصلی و اساسی پاری سن ژرمن است.
محمود اسحاق حسینی فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه یبوست معضلی است که می‌تواند انسان را از آغازین روز‌های زندگی تا واپسین لحظات درگیر کند گفت: اگر فردی تا دوبار دفع در هفته دفع داشته باشد یبوست ندارد، اما اگر این تعداد دفع کمتر شود فرد یبوست دارد. تا دوبار دفع در هفته قابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ