تصاویری از لامپ خیابانی در اندوزی منتشر شده که شباهت ترسناک آن توجه برانگیز شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دورتموند با گل دقایق پایانی دونیل مالن توانست 1-0 کلن را شکست دهد.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
وقتی جیرجیرک که حالا تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی کرم یال اسبی شده، داخل آب می‌پرد، این کرم از بدن جیرجیرک بیرون می‌خزد و خودش را به پیچک‌های دراز داخل آب می‌رساند تا بتواند در آنجا تولید مثل کند.
استیون جرارد برای آماده سازی بازیکنان الاتفاق برنامه تمرینی فشرده‌ای را برگزار کرده است.
گونۀ جدیدی از ماهی به تازگی در سواحل ماداگاسکار کشف شده که پوزۀ بلند و چشمان بزرگ و تاریکش سیمایی ترسناک به آن داده است.
شواهد نشان می دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
حضور مانوئل نویر در ویدیویی که از تمرین اخیر بایرن مونیخ منتشر شده نشان می‌دهد که او مصدومیت را پشت سر گذاشته و برای بازگشت آماده است.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.
مار درختی بهشتی که در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند، بعد از اینکه خود را از شاخه‌های درختان پرتاب می‌کنند، بدن خود را صاف می‌کنند تا بیشتر آیرودینامیک شوند.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
خایمه رومرو وینگر راست اسپانیایی تراکتور آماده اولین بازی با پیراهن این تیم می‌شود.
مدافع چپ استقلال منتظر یک فرصت دیگر از سوی ساپینتو است تا یک بار دیگر توانایی هایش را ثابت کند.
ذوب آهن در این فصل 4 بار با اخراج بازیکنانش مواجه بوده است.
الکس تلس، مدافع برزیل، به دلیل مصدومیت و در حالی که اشک می‌ریخت در بازی برابر کامرون تعویض شد.
ایران برای اولین بار پس از نیمه نهایی جام ملتها سه گل دریافت کرد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بار دیگر مصدوم شد تا با گریه زمین بازی را ترک کند.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، به زیبایی در نیمه اول دروازه اینتر را باز کرد.
نیمیر عبدالعزیز یک نمایش درخشان دیگر را در ترکیب تیم ملی والیبال هلند ارائه داد.
مارتین فورد در یک سریال جدید بازیگری کرده است.
عمر خربین با الاهلی امارات به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست. به احتمال خیلی زیاد این مهاجم سوریه‌ای جایگزین مهدی قایدی در تیم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ