جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، روزهای خوبی را در این فصل سپری نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لامین یامال با حضور در جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا حداقل یک ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.
منچسترسیتی به هیچ وجه حاضر نیست با جدایی برناردو سیلوا، ستاره این تیم، موافقت کند.
هنری نجالا کوان، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال کامرون، مصاحبه تندی علیه ساموئل اتوائو انجام داده است.
یوفا دیروز بارسلونا را 500 هزار یورو جریمه کرد، ولی باشگاه کاتالان علیه این جریمه فرجام خواهد داد.
یوفا دیروز بارسلونا را 500 هزار یورو جریمه کرد، ولی باشگاه کاتالان علیه این جریمه فرجام خواهد داد.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، بار دیگر تاکید کرد که قصد جدا شدن از این تیم را ندارد.
روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.
مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.
مدیران برنامه‌‌های گاوی، ستاره بارسا، گزارش‌های اخیر درباره رفتارهای نامناسب این ستاره جوان را تکذیب کرده و آن را تلاش رسانه‌های مادریدی برای لکه‌دار کردن نام او خواندند.
کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.
ال‌کنفیدنسیال به سندی دست یافته که نشان می دهد پسر انریکز نگریرا به بارسلونا سه ماه زودتر نام داور فینال کوپا دل ری را اطلاع داده بود.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
دیروز در دو ورزشگاه بزرگ اسپانیا هواداران فوتبال علیه بارسلونا موضع گرفتند و به پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به نایب رئیس سابق کمیته داوران واکنشی منفی نشان دادند.
نشریه مارکا ادعا کرده در پرونده رسوایی اخیر علیه باشگاه بارسلونا، هیچ مدرک محکمی علیه باشگاه کاتالانی وجود ندارد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
مراسم دیشب بهترین های فیفا پیام امیدوارکننده‌ای درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسا برای هوادارن این تیم نداشت.
همه باشگاه‌های لالیگا، به جز دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، با انشتار بیانیه‌ای به پرونده موسوم به بارساگیت واکنش نشان دادند.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، پس از پیروزی بایرن برابر بارسا فرصت را برای کنایه زدن به روبرت لواندوفسکی غنیمت شمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ