در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ با کسب ۳ مدال نقره و دو برنز بسته شد.
پرونده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2023 با کسب 3 مدال نقره و دو برنز بسته شد.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد معرفی شدند که تیم ملی بانوان ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
دوومیدانی کاران ایران در دومین روز مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال دیگر جمع مدالهای خود را به عدد ۵ رسانده و با ۴ طلا و یک برنز به کار خود در این رویداد پایان دادند.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
دومین روز مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.
دومین روز مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.
در اولین روز از رقابتهای بین‌المللی پارادوومیدانی در فزاع امارات، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
روز نخست مسابقات بین‌المللی گرندپری دوومیدانی فزاع امارات با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز همراه با رکورد شکنی جهانی و پاراآسیایی برای نمایندگان ایران همراه بود.
قایقرانان ایران در ادامه اولین روز از بخش فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا صاحب یک مدال طلا و یک برنز دیگر شدند.
ملی‌پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.
پرونده 127 کاراته کای ایران در رقابتهای لیگ جهانی ترکیه با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
روز سوم از رقابتهای تکواندو در بازیهای کشورهای اسلامی با دو نشان طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.
تکواندوکاران ایران در نخستین روز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به دو مدال طلا و دو مدال برنز دست پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ