هنگامی که افراد با با گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر کار می‌کنند بعد از ۱۵ دقیقه کار کردن، یک دقیقه به دور نگاه کنند، بعد از ۳۰ دقیقه کار کردن سه دقیقه به دور نگاه کنند و بعد از یک ساعت، پنج دقیقه به دور نگاه کنند و این کار را تا پایان ساعت کاری انجام دهیم؛ تا فشار و گرفتگی اسپاسم باعث خستگی نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
قصد کشتن مادرم را نداشتم. مثل همیشه حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. او از خواهرهایم طرفداری کرد. من هم با مشت به صورتش زدم و چاقو کشیدم. مادرم روی زمین افتاد و من فکر کردم تا چند دقیقه دیگر بلند می‌شود، اما چند دقیقه گذشت و وقتی بالای سرش رفتم متوجه شدم بیهوش شده است. چندبار او را صدا زدم و وقتی دیدم جواب نمی‌دهد شال را دور گردنش پیچیدم.
حرکات روده، یک ضرورت برای زندگی است، به شما اجازه می دهند ضایعات رژیم غذایی خود را از این طریق خالی و دفع کنید. در حالی که تمام افراد دستشویی می کنند, اما فرکانسش تا حد زیادی تغییر می کند.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
هواپیمای فضایی چندبار مصرف و مرموز چینی پس از گذراندن ۲۷۶ روز در فضا روی زمین نشست.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
پل گاسکوئین همچنان یکی از عجیب ترین شخصیت های فوتبالی دنیا محسوب می شود.
مشتری ۵۷ ساله بانکی در آستانه اشرفیه که پس از چند بار مراجعه به این بانک و طی کردن مراحل اداری با جواب منفی برای دریافت وام مواجه شد، درِ بانک را با قفلی که با خود آورده بود، قفل کرد و کارمندان بانک را محبوس کرد.
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
خطای ثانیه‌های پایانی مدافع میانی استقلال در روز کاپیتانی بار دیگر تیغ تند انتقادات را به سوی این بازیکن برگرداند.
اگر آنغوزه به طور تصادفی روی دست‌های تان قرار بگیرد مهم نیست که چند بار آن را بشویید چرا که اثر خود را بر جای می‌گذارد! یکبار قرار گرفتن آنغوزه روی زبان باعث سوزش شدید دهان‌تان خواهد شد.
خاراندن کمر نیز مانند خمیازه‌کشیدن یک عمل شیوع دار است ما این عمل را بدون اینکه بدانیم در طول روز چند بار انجام می‌دهیم آیا می‌دانید این خاراندن چه فوایدی دارد؟
رودی گارسیا، مربی النصر عربستان، از علاقه‌مندان پر و پا قرص لیونل مسی است و چند بار به این موضوع اعتراف کرده است.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
با وجود پیشرفت‌های وسیع در علم پزشکی هنوز ماده‌ای که بتواند به طور کامل جایگزین خون شود، ساخته نشده است؛ بنابراین برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند، لازم است از افراد داوطلب خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد. از سوی دیگر هر فرآورده برای مدت زمانی محدود و مشخص قابل نگهداری است. به عنوان مثال پلاکت در دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد، فقط تا سه روز قابل نگهداری است.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.
سرمربی پورتو با حمایت چندباره از مهاجم ایرانی تیمش گفت که طارمی باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.
مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ