دو وزنه‌بردار دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دسته های ۸۱ و ۸۷ کیلوگرم به ترتیب پانزدهم و دهم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
الهام حسینی، ملی پوش وزنه برداری ایران به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.
دختر وزنه‌بردار ایران عضو کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون آسیا شد.
برترین‌های ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور مسئولان رده بالای ورزش معرفی شدند.
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
الهام حسینی بهترین جایگاه را در بین وزنه‌برداران زن ایرانی حاضر در رنکینگ جهانی به دست آورد.
الهام حسینی بهترین جایگاه را در بین وزنه‌برداران زن ایرانی حاضر در رنکینگ جهانی به دست آورد.
الهام حسینی بهترین جایگاه را در بین وزنه‌برداران زن ایرانی حاضر در رنکینگ جهانی به دست آورد.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات دسته ۸۱ کیلوگرم گروه B به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد اما موفق شد رکورد ایران در حرکت یک ضرب را جابجا کند.
الهام حسینی: این مدال‌ها را با درد و رنج بدست آوردم
سخنگوی دولت کسب سه مدال طلای الهام حسینی در مسابقات وزنه‌برداری زنان آسیا را تبریک گفت.
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
فیلم وزنه تاریخی و طلایی الهام حسینی در قهرمانی آسیا
گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
الهام حیسنی اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به گردن آویخت.
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ