بستر سامانه‌ای تبادل اطلاعات بهداشتی سازمان حفظ نباتات کشور برای نخستین بار با کشورهای حوزه اوراسیا و روسیه برای تجارت محصولات کشاورزی وصل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران در حوزه شهرسازی برای پرونده‌های بالای یک میلیارد تومان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده مناطق زلزله زده به مدار فعالیت بازگشتند، گفت: قطعی در شبکه ثابت و فیبرنوری نداریم.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از پوشش شبکه ارتباطی پایدار و با کیفیت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار در این استان خبر داد.
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
قیمت نفت در روز دوشنبه با کاهش نگرانی‌ها در مورد عرضه با ۰.۳ درصد کاهش به ۸۷ دلارو ۳۴ سنت رسید.
مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع فولاد خراسان با حضور ۸۷ درصد سهامداران، برگزار شد. چه میزان سود برای هر سهم فخاس تقسیم گردید؟
شاخص کل بورس امروز را با رشد ۳۸۰۰ واحدی آغاز کرد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
۸۰درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان میل به مهاجرت خود را ناشی از عوامل بیرونی و شرایط کلی کشور می‌دانند و تنها ۷درصد افراد شرایط کلی کشور را دارای تاثیر کم و بسیار کم بر میل به مهاجرت خود می‌دانند.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۹۴ هزار تن برگ سبز چای، ارزش ریالی این میزان برگ خریداری شده را ۷۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۸۷ درصد مطالبات پرداخت شده است.
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
بانک کشاورزی در دولت سیزدهم، بیش از ۸۷ درصد معادل ۱۵۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت تخصصی برای تقویت بخش کشاورزی و صنایع و خدمات وابسته پرداخت کرده است.
۸۵درصد جمعیت جهان و ۴ قاره ناکام در جام‌جهانی!
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.
امروز مطالبی همچون نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت، پیش بینی رئیس کل بانک مرکزی از آینده قیمت دلار، پیش بینی بورس| چشم بازار به گروه خودرویی و بانکی!، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع | این مجامع چه زمانی برگزار می‌شوند؟، مصوبه قبلی سهام عدالت منتفی شد، نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ