جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
وزیر کشور گفت: دشمنان برنامه‌ریزی زیادی برای دهه محرم کرده بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی با آنها مقابله شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخابات آینده، گفت: دشمن به دنبال یک انتخابات کم‌رمق، بی‌جان و حضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هم اکنون در نقطه عزیمت جدیدی هستیم و دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیش‌گیری است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هم اکنون در نقطه عزیمت جدیدی هستیم و دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیش‌گیری است.
رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.
رئیس جمهور گفت: امروز نهاد خانواده با ترویج همجنسگرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد، مورد تهدید قرار گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم، هرکه داور دربی باشد احترام می‌گذاریم.
فوتبال ایران بعد از هفته جنجالی دربی، با شروع مجدد لیگ دوباره به طبیعت خود بازگشته است: دشمنی!
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: دشمن به‌دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کم‌رنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است
آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی گفت: امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمانید.
هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز، دو ستاره اینتر و میلان از همان قبل بازی یا یکدیگر درگیر شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ