فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش با بهره‌مندی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به یکی از قدرت‌های پهپادی منطقه تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات بوکس قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابی تیم ملی به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (علیه‌السلام) و هیأت بوکس خراسان جنوبی در حال برگزاری است.
نیروی زمینی شهید شاملی در سومین بازی خود در جام باشگاههای آسیا برابر تاشکند ازبکستان به برتری دست یافت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خطای دشمنان با پاسخ قاطع و محکم نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای نخستین بار پهپادهای مجهز به سامانه‌های جنگالی وارد سازمان رزم نزاجا شده‌اند که همه این توانمندی‌ها موجب ارتقای بنیه دفاعی کشور در مواجهه با تهدیدات پیشرو است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی اولین کشنده فوق سنگین بومی نزاجا در آینده نزدیک خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
تبریز- سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به درخشش شاگردانش مقابل تیم نهاجا، گفت: امروز تیم نهاجا که یکی از سرسخت ترین تیم های حاضر در لیگ والیبال است را شکست دادیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان پهپادی نزاجا در مطلوب‌ترین شرایط اجرایی عملیات قرار دارد.
آتش سنگین یگان‌های توپخانه و هوانیروز نزاجا
آئین افتتاح ۱۲۰۸ واحد سازمانی نزاجا با حضور سرلشکر باقری در شهرک امیرالمومنین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی افتتاح شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی از هرگونه پژوهش و تحقیق علمی و نهضت ترجمه و بومی‌سازی علوم حمایت می‌کند.
مراسم تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل امیر سرتیپ ناصر محمدی‌فر، فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش، نشان‌ فداکاری را به وی اهدا کرد.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان و مسئولان در این نیرو و در اولویت برنامه‌ریزی آنها قرار دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای پاسخگویی به تهدیدات و نبردهای آتی باید ۴ ویژگی دقیق‌زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه‌ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد
چوگان‌بازان تیم نزاجا توانستند بر روی سکوی نخست رقابت‌های جام آینده سازان بایستند.
ایده‌ای عجیب و غریب که با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه و حتی منجر به پس گرفتن ۵ امضای نمایندگان موافق با طرح منجر شد؛ اتفاقی که افزون بر آن، نامه نگاری وزارت میراث با مجلس برای خروج این طرح از دستور کار را هم شاهدیم و حتی شکل گیری کارزاری که روز گذشته ۲۴ هزار امضا پای آن درج شد، بلکه مجلس پا در این مسیر نگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ