رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: دفاع مقدس دوران پرهیجان، پرمعنا و پرفایده‌ای بود و پیشکسوتان آن دوره باید مورد احترام قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه لاهه به دعوای طرح شده توسط ۵ نفر از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس رسیدگی کرد.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
مشهد - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
وزیر راه و شهرسازی در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان، گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش باشد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجربیات ارزنده آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس باید امروز چراغ راه برنامه‌ها و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.
تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-١
مراسم تشییع پیکر دویست شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-٢
مراسم تشییع پیکر دویست شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-١
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توانایی علمی و نبوغ مرحوم سردار زارعی در راه‌اندازی فرماندهی جنگال سپاه گفت: ایشان نقشی تأثیرگذار چه در دوران جنگ و چه پس از آن ایفا کرد.
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مقرر کرد فوق‌العاده مناطق عملیاتی به کارکنانی که پس از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافته‌اند نیز تعلق گیرد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: سلبریتی‌هایی که در آشوب‌های خیابانی اخیر سوءاستفاده‌ کردند، در زمان دفاع مقدس و جنگ کجا بودند؟
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علت مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور، فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس است.
وزیر کشور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
وزیر کشور گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
رهبر معظم اقنلاب فرمودند: دوران دفاع مقدس از جمله حوادثی است که برای دیروز، امروز و فردا دارای اثر است.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: جوانان امروز ما بهتر از دوران دفاع مقدس از کشور دفاع خواهند کرد.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ