سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) آغاز شد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و امشب هم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) مراسمی برگزار خواهد شد.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
مراسم دیدار عیدانه با رهبر انقلاب اسلامی و سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
رهبر انقلاب فردا به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) سخنرانی خواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی اول فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی خواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی اول فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی خواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی روز سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی خواهند کرد.
مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۵ روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت ۱۵ روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام باقر (علیه السلام) نصب شده است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق(علیه السلام) نصب شده است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نصب شده است.
دقایقی پیش، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمع کثیری از بسیجیان آغاز شد.
صبح شنبه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد که این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه (۵ آذر ماه) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
سخنرانی رهبری انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس که به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود، دقایقی پیش آغاز شد.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ