رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم روز ۳۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهید علی چیت سازیان از فرماندهان همدانی در دفاع مقدس بود که کار شناسایی و نفوذ را به طور حرفه‌ای انجام می‌داد.
جعفر ایازی از فرماندهان پیشکسوت ارتشی دوران هشت سال دفاع مقدس در کتاب «نوهد تا خرمشهر» با اشاره به حوادث خرمشهر روایت می‌کند: دو کانتینر طلا در گمرک خرمشهر است و هنوز تخلیه نشده‌اند و می‌بایست آن‌ها را به تهران و بانک مرکزی بفرستند، ولی منتقل نشده‌اند، این کانتینر‌ها در قسمت غربی گمرک خرمشهر قرار دارند و رنگشان نیز زرد کم رنگ است. او با اطمینان کامل می‌گفت که آن‌ها پر از طلا هستند.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال ۱۳۶۲ تا سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه ۱۳۶۴ آغاز شد، ۷۵ به روز به طول انجامید و تا فروردین ۱۳۶۵ ادامه داشت. عملیات‌ کربلای ۴ و ۵ نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای ۵ به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها، ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
مشهد ـ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قرار گرفتند.
تربت حیدریه ـ یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: استقرار نظام جمهوری سلامی حاصل خون شهدای بزرگ است و لذا امروز برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظامی اسلامی، کوتاه نخواهیم آمد.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: الگوی ما در دانشگاه امام حسین (ع) این است که گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را در قالب دانش و فناوری‌هایی که بتواند به کتاب تبدیل و به فرماندهان منتقل کنیم.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
رهبر انقلاب اسلامی امروز با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کردند که در ادامه فیلم کامل بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: ما باید کاری کنیم که نسل جدید مسائل دفاع مقدس را بشناسند. این توقعی است که بنده از خودم و دیگران دارم.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: دفاع مقدس دوران پرهیجان، پرمعنا و پرفایده‌ای بود و پیشکسوتان آن دوره باید مورد احترام قرار بگیرند.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس آغاز شد.
سخنرانی رهبری انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس که به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود، دقایقی پیش آغاز شد.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب آغاز شد.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب آغاز شد.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
شهید عبدالله اسکندری از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه‌ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز ششم خرداد ماه ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ