میرباقری با بیان اینکه افرادی که در وزارت ارتباطات مسؤول بودند و این فضای مجازی را برای ما درست کردند که مقام معظم رهبری می‌فرمودند، قتلگاه است، اما آن‌ها رهایش کردند، چرا محاکمه نمی‌شوند، تعارف نداریم. وزیر و معاون وزیر باید محاکمه شوند؛ حتی رئیس جمهور باید محاکمه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
رهبر انقلاب در خصوص بینش امام حسین (ع) گفت: در زمان قدیم، کمتر کسی حق و باطل را تشخیص می‌داد و مردم بینش درست را نداشتند. اما امام حسین(ع) بینش درست را داشت.
جنبش حماس به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم نابودی ایده تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب در حضور دانشمندان و دست اندرکاران صنعت صلح آمیز هسته‌ای، جمهوری اسلامی را در سکوی صداقت و وفاداری به پیمان‌های بین المللی نشاند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: موشک فتاح در پرتو ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت جمعی ساخته شده و کارهایی که سپاه و نیروی هوافضای سپاه انجام می‌دهند علم پایه است.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت:امروز مساله حجاب امری است قانونی و باید تمام آحاد جامعه ما، همان‌گونه که تاکنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند باشند.
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (پنجشنبه) پی از بازگشت از سفر به چین در فرودگاه مهرآباد در رابطه با دستاوردهای این سفر توضیحاتی ارائه داد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر بنده سخنان اخیر رهبرانقلاب درباره زنان برای تحکیم و انسجام ملی و همبستگی ملی است، که همیشه بر آن تأکید داشتند و ایشان خواستند افقی را باز کنند.
نخست وزیر عراق در کنفرانس بغداد۲ گفت: ما بر اقدام جدی با همسایگانمان در ترکیه و ایران عزم جدی داریم. ما بر روابط همکاری متوازن با همه شرکای منطقه ای و بین المللی متعهد هستیم.
بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران، گفت: امیدوارم حکومت هرچه زودتر به عقلانیت برسد و با روش‌هاى دموکراتیک با اعتراضات برخورد کند.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
محمد خوش‌چهره چندین سال پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۴، درباره مناظره تاریخی خود با نوبخت توضیحاتی مبسوط ارائه کرد.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
رئیس جمهور گفت: وقتی یک خانم فرهیخته ما در سطح جهان روی سکو قرا می‌گیرد، برای کشرومان قدرت ایجاد می‌شود.
در این فیلم بخشی از سخنان رئیسی که با تشویق دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) همراه شد را مشاهده می‌نمایید.
اظهارات رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل هم اکنون آغاز شد.
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»
خسرو معتضد به اظهارات اخیر فرح دیبا درباره بازگشت به ایران و جانشینی نوه اش واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ